Gå til innhold
Fiskersiden

Kaste bom. Vær obs på hva du kjøper.


tryta
 Share

Recommended Posts

Bare ett lite tips,så du får riktig vare for pengene dine.

Bomen til venstre knekker svirvel delen av og du mister søkket.

Bomen til høyre er merket produsenten D.A.M og har forsterkning via svirvel delen.

Ståltråden går helt rundt plastikk slangen.

50682_s.jpg

Kun ved å opplyse andre om dårlige merker på markedet kan vi som forbrukere gjøre produsentene oppmerksomme på produksjonsfeil.

Mail har blitt sendt til forhandler uten svar tilbake,derfor legger jeg det ut her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om du skal gjøre et poeng av å ikke nevne navn på produsenten her tryta. Det virker nokså meningsløst på meg. Har selv sett disse bommene ryke, og det som er kritisk med det er ikke at du har betalt for bommen eller at du har mister søkket. Det er at det på ingen måte er spesielt heslebringende for den fiskekompisen som er så uheldig å få 100 gram bly i tinningen i høy hastighet...

Så altså, ikke kast med Mustad sine bommer. Bruk dem fra båt. Til det er de veldig gode.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om du skal gjøre et poeng av å ikke nevne navn på produsenten her tryta. Det virker nokså meningsløst på meg. Har selv sett disse bommene ryke, og det som er kritisk med det er ikke at du har betalt for bommen eller at du har mister søkket. Det er at det på ingen måte er spesielt heslebringende for den fiskekompisen som er så uheldig å få 100 gram bly i tinningen i høy hastighet...

Så altså, ikke kast med Mustad sine bommer. Bruk dem fra båt. Til det er de veldig gode.

Mvh Oz

Ingen baktanker fra min side å holde tilbake navn på leverandør/produsent.

Kritiserte en annen leverandør tidligere,så derfor ønsket jeg ikke noe bråk denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feilen er at disse bommene blir markedsført som surfbommer. Det bør de ikke bli, for det er de ikke. De kan ikke kastes med. Dette er bommer til bruk fra båt, og til sitt bruk er de meget gode.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feilen er at disse bommene blir markedsført som surfbommer. Det bør de ikke bli, for det er de ikke. De kan ikke kastes med. Dette er bommer til bruk fra båt, og til sitt bruk er de meget gode.

Mvh Oz

:blink: Då voner eg at Mustad vert gjort oppmerksam på "bommerten" :P slik at ikkje fleire vert lurt til å nytta den til surf eller kystmeite. At den er bra til båtmeite trur eg og, med den egenskapen at du ikkje mister fisken om loddet sit fast. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang jeg sendte mail var det null respons,nå kom svaret kjapt. :D

Kopi av mail:

Reklamasjon

Vi tar dette seriøst og din henvendelse er sendt videre til fabrikk og produktansvarlige.

Se www.mustad/norge for hvem du kan kontakte direkte, hvis du ønsker det.

Med vennlig hilsen

Mustad

Kundeservice Norge

--------------------------------------

E-mail: ******************

www.mustad.no /norge

O. Mustad & Søn AS

PO Box 41, N-2801 Gjøvik

Norway

-----Opprinnelig melding-----

Fra: **************Sendt: 7. april 2008 21:06

Til: *********mustad.no

Emne: Til den det måtte angå.

Har sendt dere mail tidligere,men det virker som om dere er mere opptatt av penger fremfor merkenavnet deres...

Kort sagt: Få søpla vekk fra markedet.

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?...15entry391215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til at de skal få "søpla" vekk fra markedet, så lenge de ikke markedsfører dem som surfutstyr. Som sagt, det er gode bommer til bruk fra båt.

Godt initiativ, tryta!

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.