Gå til innhold
Fiskersiden

Gjedde på 11,8 fra Drammenselva


 Share

Recommended Posts

Hurra for atter ein gjeddekakeartikkel. Idiotar.

:) Litt trist og se at man angriper barn såpass sterkt bare fordi de bruker sin selvfølgelige rett til og avlive fisken de får. Hadde jeg vært tretten år skal jeg love deg at jeg også hadde kakka gjedda, om den så var på 20 kg., hvis jeg kunne ta den med hjem og vise den, og iallfall hvis jeg også har havna i avisa. Jeg tviler vel på om også du hadde gjort noe annet, for og være helt ærlig .....................

Grattis til ynglingen med flott fisk, med ønske om at en av hans foresatte er flink til å lage gjeddekaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekker det kjapt tilbake, eg las ikkje ein gong artikkelen. Har lest så mange sånne før. "Gjeddekaker", "grave ned gjedda", "reveåte" osv blir for dumt.

Meinar ikkje at ein kan venta noko anna av ein 11-åring enn at han kakkar gjedda. Håpar for all del at grov gjedde frå drammenselva ikkje blir til mat :)

Endret av Rasmus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekker det kjapt tilbake, eg las ikkje ein gong artikkelen. Har lest så mange sånne før. "Gjeddekaker", "grave ned gjedda", "reveåte" osv blir for dumt.

Meinar ikkje at ein kan venta noko anna av ein 11-åring enn at han kakkar gjedda. Håpar for all del at grov gjedde frå drammenselva ikkje blir til mat :)

Da er vi jo hjertens enige, jo.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.