Gå til innhold
Fiskersiden

Tredelt karpestang


beerbellybob
 Share

Recommended Posts

I en hypotetisk situasjon skal jeg kjøpe meg en karpestang eller 3, men er innehaver av en liten bil som ikke får plass til en todelt karpestang.

Finnes det tredelte karpestenger, og i så tilfelle hvordan er kvaliteten på disse?

Ser for meg at det kan gå litt ut over aksjonen på stanga, og dermed også kastelengden. Nå er ikke kastelengden det viktigste for meg, men hvordan stanga er å kjøre fisk på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå engang slik at man kjøper bil etter fiskeutstyret og ikke fiskeutstyr etter bilen.'

:(

Kjører Peugeot 306 og bruker 2 delte 12fot'ere... Når jeg er pakket til fisketur, kan jeg stort sett ikke bruke håndbrekket... Enten det, eller så kan jeg ikke ha med folk i bilen... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes tredelte karpestenger og dei holder mål. Sjekk engelske nettbutikker.

Jeg har klikket litt rundt men funnet få eksempler på tredelte stenger, har du ei lenke eller to?

Er det noen som har erfaring med den tredelte milo'en som Tom Ole har tatt inn?

Når sant skal sies har jeg plass til en todelt i bilen, men er likevel interessert i tredelte. Er jeg dum da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et godt gammeldags takstativ. Hallo? :)

Vi har da endel km bak oss med et slikt, ikke sant Piscator. :D

jo da, stengene lå på taket. Husket jo at takstativet løsnet i Lierbakkene da vi var på vei til Jovann. Men det ble hengende og slenge i det ene festet, og ingen av stengene knakk, utrolig nok! ;)

Men tredelte stenger er jo en annen måte å løse problemet på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.