Gå til innhold
Fiskersiden

Dreneringsplugg Pioner 12


ErikH
 Share

Recommended Posts

Har en Pioner 12 på hytta og når vi skulle ha den ut i helga var bunnpluggen borte. Har lett runt på nettet, men det virker ikke som det er mange som selger sånne plugger. Hadde regna med Biltema eller Clas Ohlson, men nettbutikkene dems har det ikke etter hva jeg kan se, og andre båt-nettbutikker virker det som har like lite av sånt, har ingen det eller gidder de bare ikke liste opp alt på nettet?

Vet noen hvor jeg kan finne en plugg som passer? Er hjemme nå så får ikke målt diemeteren, men vi kan vel ikke være de første som mister en sånn liten plugg.

erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lett å hjelpe til når en ikke har Pionèer selv og ikke kjenner diameteren på hullet. Men Biltema har jo en ekspanderende plugg og Maritim har også endeplugger.

Hva med å spørre importøren?

Flere Maritime butikker har dette, men du bør vite diameteren. Mistet min plugg på en Steady 260, og de hadde flust av dette på en maritim butikk i sandefjord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, får vel måle diameteren og dra ut på leting da tenker jeg. Syntes bare det var litt rart at ingen nettbutikker med båtting hadde noe som ligna, men nå vet jeg ihvertfall at det ikke bør være så vanskelig å få tak i bare jeg kommer meg til en av de butikkene der ute i den virkelige verden.

e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.