Gå til innhold
Fiskersiden

12-fots karpestang opp i nesa.


Davidsen
 Share

Recommended Posts

Ettar at Leidland hadde et kjempefiske etter hvitting(4-7 hg) i mengder, med undertegnede som frustrert vitne, måtte vi allerede neste kveld prøve igjen. Veien ut er relativt grei, bortsett fra 5 meter som inneholder alt som naturen kan fremvise av hindre - med mulig unntak av kvikksand. Her tråkker jeg i et hull med den ene foten, og sklir med den andre, slik at jeg går over ende og skraber opp fingre, får et blødende hull i naglen - og sitter her med en blodblemme på godfingeren som spiller "for whom the bells toll".

Ca 45 cm lenger gjør jeg nesten samme feilen, men gyroen retter meg opp. Men denne gangen gikk Leidland litt for nær, med det resultatet at begynnelsen på stangtuppen min går inn i neseboret hans, og resulterer i mer blod.

Hvittingen er på plass, men vi denne gangen får vi bare 3 - Tor Inge står for den største på 555 gram. Turen hjem gikk knirkefritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Davidsen

, med det resultatet at begynnelsen på stangtuppen min går inn i neseboret hans, og resulterer i mer blod.

Knoll & Tott eller Klabb & Babb, eller To Gode Naboer? Dette får jo meg, min eminente fin-motorikk og mine strabaser til å fortone seg ganske så udramatiske; jeg har ramlet og famlet mang en gang, men å skade andre enn meg selv har jeg tilgode. (Iofs har jeg ramla over og knekkt tripod`en min engang...)

Er selv skikkelig sugen på orntli`hvitting-fiske, men har denne sesongen ikke funnet fisk over halvkiloen enda... skal ut igjen søndag kveld. Gleder meg! [ :) ] Skål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.