Gå til innhold
Fiskersiden

Det å være litt snill.


bjarneul
 Share

Recommended Posts

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har hatt en runde med noen av de andre moderatorene og vi anmoder om å roe ned gemyttene litt.

Om ikke så skjer vil det bli utdelt advarsler eventuelt utestengelser for kortere eller lengre perioder.

Tråden låses ganske snart om ikke dette blir etterkommet.

Hunter

Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær konkret. Jeg liker å fiske og har skrevet det, og har skrevet litt om det som det som innimellom fratar meg lysten til å fiske.

Jeg skal ikke blande meg inn i nestendiskusjonen her, men begrunnelsen din for hvorfor lysta forsvinner innimellom, bør jo være en begrunnelse for å slutte som FS-bruker, og ikke for og fiske vel?

(Og ikke misforstå meg er du snill; Jeg håper du fortsetter med begge deler. :) )

Endret av Bad2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Christer Gj: Føkk off. og takk for meg. Makan til gjeng. Alt som ikke er fiskersidenpolitisk hyperkorrekt skaper sinnssvak debatt. Latterlig er bare fornavnet.

" Grattis med stor fisk", "Å så bra fisk"------ Jepp, strålende og jævla spennende. Stå på med incestuøse kjedeligheter til hverandre, og husk for guds skyld på at absolutt alle fiskere synes at "fiskersiden.no" er fiskersiden sin det.

Helt fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christer Gj: Føkk off. og takk for meg. Makan til gjeng. Alt som ikke er fiskersidenpolitisk hyperkorrekt skaper sinnssvak debatt. Latterlig er bare fornavnet.

" Grattis med stor fisk", "Å så bra fisk"------ Jepp, strålende og jævla spennende. Stå på med incestuøse kjedeligheter til hverandre, og husk for guds skyld på at absolutt alle fiskere synes at "fiskersiden.no" er fiskersiden sin det.

Helt fantastisk.

Hehe.. Slike finnes på alle nettforum. Sånn er det bare. Det beste er å se på de som underholdning,

og ta det for det det er.. Sår av en eller annen grunn, og ofte kommer slike innlegg en fredagskveld

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christer Gj: Føkk off. og takk for meg. Makan til gjeng. Alt som ikke er fiskersidenpolitisk hyperkorrekt skaper sinnssvak debatt. Latterlig er bare fornavnet.

" Grattis med stor fisk", "Å så bra fisk"------ Jepp, strålende og jævla spennende. Stå på med incestuøse kjedeligheter til hverandre, og husk for guds skyld på at absolutt alle fiskere synes at "fiskersiden.no" er fiskersiden sin det.

Helt fantastisk.

Oioioi såååååååååååååå sint! :)

Hadde desverre ikke fått med meg denne før nå, Bjarne :)

Du har forresten ikke noe å takke for - vi takker derimot deg :blush:

*check*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.