Gå til innhold
Fiskersiden

Utstyr sjappe i Italia?


Taxisvein
 Share

Recommended Posts

Gå på http://local.google.com/

Søk på

Pesca Roma

pescatore Roma

...og lignende så vil du få opp både kart, beskrivelse, gateadresse og linker til butikker....

(Er ikke så stiv i italiensk så om noen har gode ord for sportsfiskebutikker osv på italiensk så rop ut!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i Terracina, det ligger en utstyrssjappe langs kanalen i byen, i et kryss.

Du finner bl.a en skinkebutikk, på motsatt side av krysset så skal det ligge en fiskebutikk med bl.a masse surf utstyr.

Mange som står på strendene og fisket etter bl.a HA og multer. Multene ser du også i kanalen som nevnt over, de tar alt de kommer over av mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i Terracina, det ligger en utstyrssjappe langs kanalen i byen, i et kryss.

Du finner bl.a en skinkebutikk, på motsatt side av krysset så skal det ligge en fiskebutikk med bl.a masse surf utstyr.

Mange som står på strendene og fisket etter bl.a HA og multer. Multene ser du også i kanalen som nevnt over, de tar alt de kommer over av mat :)

Takk. Det var det svaret jeg ventet på. Har funnet reisebyrå som arrangerer fisketurer med båt fra Terracina. De har utstyr. Gleder meg. :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.