Gå til innhold
Fiskersiden

FS er stolt av å kunne presentere...... YOUFISH


Recommended Posts

post-133-1216641715.png

Youfish.no er en videotjeneste for sportsfiskere som driftes av FS. I mange år har våre brukere etterspurt dette, og vi føler nå endelig at vi har de ressursene som trengs for å kunne tilby denne tjenesten.

Remy har gjort en kjempejobb med det tekniske men skulle det dukke opp noen feil håper vi at dere gir oss beskjed i denne tråden slik at vi kan ta tak i det så fort som mulig-det dukker alltid opp noe uforutsett når man lanserer noe nytt :) Vi gjør oppmerksom på at mindre endringer og oppgraderinger vil komme i tiden fremover.

Man kan laste opp de fleste filformater og begrensningen er på 100mb pr film som selvfølgelig blir konvertert. Når man laster opp en film bruk en beskrivende tittel og legg til matchende tagger til filmen. Handler den feks om laksefiske med flue skriver du laksefiske, fluefiske som tags. Legg gjerne inn et par tags på engelsk også. Etter filmen er lastet opp og konvertert kan man også gå inn i etterkant og velge andre thumbnails til filmen, man kan legge til mer data, feks hvem som har laget den, når, hvor, filmet med etc.

Filmer som lastet opp skal kun inneholde de gitte kategorier, laster noen opp noe upassende blir man suspendert uten advarsel og ip ban blir gitt på brukere slik at man ikke kan bruke tjenesten, ei komme inn på siden. Vi ønsker at alle bidrar til at siden holdes ren for uønsket materiale så bruk rapporterings tjenesten om du kommer over en film som ikke er egnet.

Når det er sagt; last opp filmene deres folkens!!!

Tjenesten blir tilgjengelig på Norsk, tysk og Engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det ble noen hektiske timer i går på hele teamet, men godt å få det på plass. Men var bra trøtt da klokken ringte 0600 i morges!!!!

Vil oppfordre alle som kjenner eller vet om noen som sitter på materiale som egner seg til å tipse disse om de nye sidene. Håpet er at dette skal kunne bli et bra og ryddig alternativ der man slipper å ha en blanding av alt annet man ikke er interessert i og en og annen fiskesnutt. Her vil fiske helt klart stå i fokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KIIIIIIISSSSSSSSSS du glemte avtalen vår....... fy deg!!! :D

Uff ja, men det gikk veldig fort :D

Kl 22 igår sier plutselig Remy- hvis du er oppe noen timer til og Espen er oppe noen timer til og jeg er oppe noen timer til får vi gjort ferdig siste rest

Så stressa vi verre og var oppe kl 01:25inatt :D

Men som du ser hadde du helt rett i din konklusjon- en FS-youtube for sportsfiske videoer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få noen Tobyèr :D

:D:D:D:D:D

har igjen noen etter gjedde-fiske fra Mjøsa så trenger de ikke......

Nei det må nok bli en kakifarget caps har den blå........ billig det for at jeg skulle holde kjeft :D

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper tempoet kommer at vi kjører en del testing + opplasting av flere filmer osv..... er jo testperiode fortsatt for oss. Så får vi se om det er hastigheten som kniper på server eller andre lignende problemer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsøkt registrert meg. Tror ikke æ,ø og å blir godkjent i brukernavnet (?). Så jeg utelot disse bokstavene og da funket det visst. Tror jeg er registrert, sendte mail til meg selv, men kanskje det tar litt tid før mail er i boks ? Klarer iallefall ikke å laste opp noen video enda. Hva må til, skal jeg vente på at min mail kommer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsøkt registrert meg. Tror ikke æ,ø og å blir godkjent i brukernavnet (?). Så jeg utelot disse bokstavene og da funket det visst. Tror jeg er registrert, sendte mail til meg selv, men kanskje det tar litt tid før mail er i boks ? Klarer iallefall ikke å laste opp noen video enda. Hva må til, skal jeg vente på at min mail kommer ?

sjekkt spam mailen din?

Ang treghet, vet de jobber med problemt i hosting firmaet. Blir det ikke forbedringer flyttes alt til ny server. Kjører IKKE dedikert på denne før det blir MYE trafikk. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg tør å spørre om det, men hvor finner jeg min spam mail ? :)

Bruker outlook express, leser alltid min mail der :lol:

Jeg og Tequila, vi har peiling :lol:

Edit: Sorry, det funker visst nå !

Den første video er i boks :-) Og med bedre kvalitet enn hva youtube kan klare :-)

Lover det skal bli mye laksefiske fremover, har noen døgn med opptak fra gamle dager, som skal konverteres fra VHS.

Dette er moro, og fremtiden for alle fiskefrelste !

Endret av sølvreven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser bra ut! :lol:

Er det noen "krav" om opplasting av video ellers? Så lenge det er ren video som tar for seg fisking så er det ok?

nei, ingen krav. Så lenge det omhandler fiske så er det greit, eller naturfilm, er en egen kategori for det. Eneste reelle kravet utenfor det er at den ikke er større enn 100mb, men med en konvertering kan man få maaaange minutter på en film på 100mb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.