Gå til innhold
Fiskersiden

Enda en unge!


Oz
 Share

Recommended Posts

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Først og fremst må jeg vel bare takke alle for gratulasjoner

Men ellers så ble det ein gutt på rett over 4kg, og som Thor gråtende sa, en gyllen halvmeter.

Så må jeg dementere grininga - det blei ingen grining. Bare en hel masse lettelse for at jævelskapen kom seg ut av hullet til slutt.

Gutten er stor og mørk ja - men avventer litt mer klare trekk før jeg legger skylda på KIS - skjønt jeg er usikker på om han er i stand til reproduksjon etter så alng tid i opplag ;)

Nå sover jeg litt (til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok helt korrekt Svenna :P

Og til Angler - snill og grei har jeg vel strengt tatt vært siste 2 årene - har latt ungutta kjøre løpet, og Triturus har definitivt tatt over rollen min for lengst :P

Men skal nok trekke i ett eller annet ben, om det trengs - som f.eks at de har sladda sykkelen sin, eller lager egne spilleregler kun for seg selv :)

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok helt korrekt Svenna :P

Og til Angler - snill og grei har jeg vel strengt tatt vært siste 2 årene - har latt ungutta kjøre løpet, og Triturus har definitivt tatt over rollen min for lengst :P

Men skal nok trekke i ett eller annet ben, om det trengs - som f.eks at de har sladda sykkelen sin, eller lager egne spilleregler kun for seg selv :D

Ikke bli helt vekke ..

:)

PS: Nå burde jeg logge av

Endret av angler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.