Gå til innhold
Fiskersiden

TLD VS. Tiagra


Gjest Mats M
 Share

Recommended Posts

Vet at tld'en har hatt noen tilfeller av havari/defekter, noe jeg ALDRI har hørt om noen tiagra.

Jeg har ikke prøvd tld'en selv, men tiagra'n har rykte på seg for å være den beste snella du får kjøpt i norsk butikk.

Er selvsagt 110% fornøyd med min egen tiagra...

Endret av BINN LADDEN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke grepet på noen av de snellene, lånte en stang med LTD snelle på en gang på 300 meter, grepet var vondt etter en stund med en 6 kilos lange i enden av snøret.

Ser Tiagran har samme grep, selv har jeg 2 stk Tiagra 30 A, de har et godt håndtak som passer meg, men smaken er jo som baken i de fleste saker å smaker "2 delt".

Holder en knapp på gull snella selvom jeg ikke har prøvd Tiagra 16 selv.

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn har vinsja opp en liten tass rundt 2m med en Penn International, Penn 4/0 har vel også blitt brukt på både 3.5 m kjerring og 111 kg kveite. Har en Daiwa SLD30-2SPD selv, og tipper jeg kneler før den gjør det om det usannsynlige skulle skje om 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, vurderer selv å kjøpe snelle. Siste jeg kjøpte holdt knapt ett år (okuma titus). Har sett litt på forskjellige sneller, Tiagraen, TLD 2 , Avet eller Formula. Noen som har noen meninger angående de nevnte?

Endret av onkelkim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.