Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskebutikk i Bergen ?


Callen
 Share

Recommended Posts

hei, skal snart til Bergen og lurte på om de ligger en fiskebutikk der som selger litt havfiskeutstyr etc. :) Noken her som veit om det er eller eventuellt har vert der ?

Campelen på Wallendahlhuset. Har sunket litt i kvalitet etter at de fleste med vett i skallen (Peiling på fiskeutstyr) sluttet der, men utvalget er bra. Ligger her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt igjen noen tusenlapper på Bergenaktiv, og har vært fornøyd med servicen, ink. reklamasjon på en Okuma havfiskesnelle.

Vi har pleid å gjøre større, kollektive, innkjøp før diverse fisketurer, og da har prisene blitt gode. En lokal stammkunde får greie priser hele veien.

Kompetanse/kunnskapsnivået har jeg ikke fått noe spesielt inntrykk av da vi stort sett har grei snøring på hva vi trenger/skal ha selv. Men de har jo klart å lure innpå en del småtteri som vi ikke hadde med i planene da :) (Lettlurte jævler på tur med feite lommebøker, kjøpelyst og godt humør. Ikke akkurat verdens vanskligste kunder.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt igjen noen tusenlapper på Bergenaktiv, og har vært fornøyd med servicen, ink. reklamasjon på en Okuma havfiskesnelle.

Laks på, brems justeres - baksperre ryker før og under håving...??? B)

Hadde vel ingen egentlig garanti, men gutta på Beregn Aktiv tok bare av spolen min og satte den på et tilsvarende splitter nytt snellehus - uten spørsmål! Det er service det! Har ellers bare lovord til overs for Sportsdepotet, som også er greie på dette med reklamasjoner. :)

På Campelen har jeg bare kjøpt, men aldri hatt noe kluss å klage på, så jeg vet ikke helt..? :):)

Endret av PerH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi snakker om service så må eg også si at eg er MEGET fornøyd med bergenaktiv. Tror ikke det har vært noen gang at eg har vært innom uten å få rabatter (er jo fast kunde :) ) eller bli stående der og preike om fisk. Sånn skal det være! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var då i Bergen på lørdag på Bergen Aktiv ved Lagunen eller rundt der og kjøpte ein havfiske-boks fra Normark, kroker og litt sånne greier og må sei eg blei veldig fornøyd med butikken. Oversiktlig butikk, med hyggelige selgarar/folk og med masse utstyr. Den skal nok eg ta meg en tur innom kver gang eg er i Bergen, var nok ikkje innom Campelen.:)

Var og innom Norsk Fletteri AS og syntest ikkje det var noke veldig, men fiskeutstyr hadde dei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.