Gå til innhold
Fiskersiden

Call Of Duty


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

Jeg er spillavhengig selv, og har nylig tatt opp igjen det gamle Diablo 2 spillet. Har kommet opp til lvl 20 på to kvelder.

Call of Duty prøvde jeg for et par år siden, da det kom ut på PC......spilte igjennom og ble lei. Ikke spesielt revolusjonerende...........men hvet hvordan det er med å "ikke kunne legge vekk et spill"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

COD4 er helt rått på ps3 og samsung 40" fullhd tv.... sitter og spiller det nå, vanskelig å komme seg vekk fra det. tenkte jeg skulle fiske i dag, det ble med tanken... bare å legge meg til som venner "Vassdal". mye bedre å spille på lag med meg, så slipper jeg å drepe dere hele tiden:) he he

Måtte forresten kjøpe meg to nye håndkontroller, de gamle var utslitt:)

Endret av boblerør
Lenke til kommentar
Del på andre sider

COD4 er helt rått på ps3 og samsung 40" fullhd tv.... sitter og spiller det nå, vanskelig å komme seg vekk fra det. tenkte jeg skulle fiske i dag, det ble med tanken... bare å legge meg til som venner "Vassdal". mye bedre å spille på lag med meg, så slipper jeg å drepe dere hele tiden:) he he

Måtte forresten kjøpe meg to nye håndkontroller, de gamle var utslitt:)

Bestill rumble kontroll fra hongkong og betal ca 300kr. :)

De skal ha mellom 600 og 700kr her i dette landet! :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

COD4 er og var konge kult, men det er mange titler du må igjennom. Håper for din del at du har vært lur nok til å handle en 360 og ikke ps3. Btw, så har det kommet hack til 360 som gjør at man kan emulere ps3 spill. Første spillet som er prøvd er Motorstorm. At 360 også gjir nesten 9% bedre ytelse på spillet kontra ps3 er jo helt villt, sier litt.

Men du MÅ skaffe deg:

Dead Rising

Guitar Hero III

Rockband inkl trommesettet

GTA4

Bioshock

The Orange Box

pluss pluss, skal komme tilbake med andre veldig spilleverdige titler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, spiller 90% online selv om jeg sliter litt :P Pleier ende på 3-6plass av 8 litt avhengig av bane, men mange er jo på nivå 40-55 også :o

Men farlig tidkrevende, har vel 16timer på første 6 dagene.... og da har jeg vært på jobb, festet osv også....haha men det regner mye nå da... og det skal det vel gjøre 7måneder tenker jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, spiller 90% online selv om jeg sliter litt :P Pleier ende på 3-6plass av 8 litt avhengig av bane, men mange er jo på nivå 40-55 også :o

Men farlig tidkrevende, har vel 16timer på første 6 dagene.... og da har jeg vært på jobb, festet osv også....haha men det regner mye nå da... og det skal det vel gjøre 7måneder tenker jeg....

Jupp, x360 er konge ;)

Add meg på live, remyek er taggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man setter ut claymores , forsvinner disse når man blir drept?

Jepp... Disse forsvinner når du dør, men du skal jo ikke dø............

Spiller du search&destroy forsvinner de ikke før alle på laget er dø..

Østlendingpåvestlandet: Ps3 eller 360?

Hvilken runde er deres beste runde? Mine beste runder er vel 17-0 og 31-4 tror der er topp to.. (på team Deathmatch)

av og til er du bare uslåelig og dreper alle, noen ganger dør du UANSETT hva du gjør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

cod er helt sykt gøy,prøvd å trappe litt ned i sommer,men nå er det jo snart vinter så kan man game med god samvittighet,gleder med til world at war kommer i hyllene.hva med å legge ut gamertagen sin her?om noen spiller på xbox? min er vidvandre, bare å legge til.så kan vi ta en match sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.