Gå til innhold
Fiskersiden

Mange "rydde" tråder i forumet.


tryta
 Share

Recommended Posts

Har lagt merke til at flere og flere selger unna diverse kunstige agn/sluker.

Kommer det av at flere driver med agnfiske enn før,eller er det andre grunner?

Tidigere satt man jo i båten å pilket med svenskepilken for matauk.

Jeg har kastet litt med favoritt spinneren min,samt dorget litt i ferskvann med vobblere i sommer. Thats it...

For 2år siden hamstret jeg inn diverse sø sluker,men det siste året har de ikke blitt brukt.

Nå er det veienett,baitrunner sneller,avkroknings matte og dims som blir handlet inn.

Jeg vil anta at arts basillen har bitt flere enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig liker jeg å kombinere meite og slukfiske. Rigger stenger til meiting først, så denger jeg sluk(er) mens jeg følger med på meitestengene.

Jeg har litt vanskelig med å sitte og drikke kaffe mens jeg stirrer på meitestengene; jeg må bare fiske litt aktivt når det først er tur. :D

Hva rydding angår, så har jeg kun en tråd med noen fillesaker liggende. Skulle gjerne gitt det bort til f.eks. nevøen min, men han er fremdeles litt for liten til å kunne bruke større og kraftigere stenger som tåler mer vekt osv.

Endret av StadJon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har rett i mye av det ja- samtidig er det kanskje litt som samfunnet ellers, man kjøper nytt før man trenger og må rydde plass.

Selv har jeg vel 70-80 ubrukte sluker liggende :lol: og en 20 rapalawobblere...

Å de er kjøpt i ryddetråder på F.S ? :hailfs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men jeg traff en fyr som hadde en 3. garasje som han leide, som kona ikke visste om, full av fiskestæsj...

:D

Mest Tobyer ja, men jeg sliter noen jevnt og trutt, de som brueks i sjøen ruster etterhvert... blir stadig mindre av de :hailfs:

Toby?ene er i stor grad kjøpt via annonsør Leidland tidligere :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.