Gå til innhold
Fiskersiden

Ny annonsør


 Share

Recommended Posts

Takker så mye for velkomsten.

Har fått utrolig mange positive tilbakemeldinger etter at jeg flyttet til Grorud Senter. Gir meg ny "guts" i massevis, har virkelig troa for tiden:)

I løpet av vinteren vil jeg ta inn mer og mer friluftsutstyr også, slik at butikken min snart vil kunne hjelpe dere med både turklær, støvler (har fått inn Alfa tur og fjellsko allerede), kniver, lommelykter, hodelykter, samt mye annet mer eller mindre nødvendig turutstyr.

Håper så mange som mulig av dere tar dere en tur ved leilighet. Noen kjøpetvang er det absolutt ikke, setter stor pris på en god fiskeprat også.

FLUEBINDING KOMMER INN TIL BUTIKKEN I LØPET AV CA 1 UKE.

ISFISKE KOMMER INN TIL BUTIKKEN 1. DESEMBER (MULIGENS LITT FØR HVIS LEVERANDØR KLARER)

Mvh

Espen Grønberg

Out Fishing

Og en viktig ting:

BARE EN BRØKDEL AV DET JEG HAR INNE I BUTIKKEN LIGGER PÅ WEB SHOPEN, DA JEG SLITER MED KAPASITET TIL Å FÅ DENNE OPPDATERT.

HVIS NOEN HER INNE ØNSKER Å TA PÅ SEG EN JOBB OG TA BETALT I FISKEUTSTYR, SÅ ER JEG INTERESSERT I Å LEIE EN DATAKYNDIG OG FISKEKYNDIG PERSON TIL Å HJELPE MEG MED WEB SHOPEN.

ARBEIDET ER ENKELT, MEN DET TAR TID........MYE TID.

SEND MEG GJERNE EN PM HVIS INTERESSE FOR EN JOBB:) KAN OGSÅ DISKUTERE BETALING I PENGER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Var på butikken på Grorudsenteret for første gang i ettermiddag og det var en positiv opplevelse. Godt utvalg av varer av beste kvalitet (VMC, Owner m.fl.), og til helt greie priser. Så veldig mange potensielle julegaver til meg selv der. (Bla.a stor og fin utstyrbag)

God service og interessant fiske- og utstyrsprat trekker også opp.

Helt klart en butikk jeg besøker igjen.

Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for utrolig positiv omtale:)

Gjør det gøy å drive butikk når man hører slikt.

Har til og med fått ekstremt god hjelp til å oppdatere web-shopen min nå, og produkter legges inn hver dag. Sjekk innom for å se det stadig økende utvalget.

God jul folkens!

Mvh

Espen

Endret av Out Fishing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ok, nå skal jeg ta meg selv litt i nakken. JEG trodde dette var snakk om en liten butikk med begrenset utvalg, denne oppfatningen gjorde jeg meg vel litt tidlig i nettbutikken hans. Var der i dag og må først og fremst si at Espen var en utrolig trivelig kar, ble langt lengre besøk enn ventet. Men bomben var utvalget. Greit nok, hadde nesten rett i en ting ang min "forhåndsdøming" at butikken er liten, men herregud. Denne butikken har nesten alt. Jeg ble så forfjamset da jeg kom inn der og så utvalget at jeg nesten ble litt rød i kinna (kanskje fordi jeg hadde vært på isfiske :angry2: . Som med andre jeg har vært stor fornøyd med, så med denne, anbefales på det sterkeste. Dette er helt tydelig ett tilskudd til Oslo's sportsfiskebutikker som vi sårt har trengt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå skal jeg ta meg selv litt i nakken. JEG trodde dette var snakk om en liten butikk med begrenset utvalg, denne oppfatningen gjorde jeg meg vel litt tidlig i nettbutikken hans. Var der i dag og må først og fremst si at Espen var en utrolig trivelig kar, ble langt lengre besøk enn ventet. Men bomben var utvalget. Greit nok, hadde nesten rett i en ting ang min "forhåndsdøming" at butikken er liten, men herregud. Denne butikken har nesten alt. Jeg ble så forfjamset da jeg kom inn der og så utvalget at jeg nesten ble litt rød i kinna (kanskje fordi jeg hadde vært på isfiske :) . Som med andre jeg har vært stor fornøyd med, så med denne, anbefales på det sterkeste. Dette er helt tydelig ett tilskudd til Oslo's sportsfiskebutikker som vi sårt har trengt!!!

Takk skal du ha Remy, setter kjempestor pris på slike positive tilbakemeldinger. Det er sånt som gjør det VIRKELIG gøy å drive butikk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.