Gå til innhold
Fiskersiden

Noen som tar utfordringen ? Snøbading :)


Mr Big fish :)
 Share

Recommended Posts

Spent på om Ladden får filmen inn snart :lol:

Der kommer været å bølgene skikkelig fram, vi blir flyttet mange meter, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 268
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eneste bakdelen med å leke strandløve i slutten av oktober var at opprykkskampen til Kopervik måtte sløyfes.

Men men, de vant 5-1 sammelagt og er klar for 2.divisjon til neste år, da sammen med Stord som også rykker opp i 2.divisjon etter å ha slått Brann 2.

Det var tross alt bedre med 24 grader i sjøen i sommer :lol:

67601_s.jpg

Endret av Gismervik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med å få lagt filmklippene ut på nett, og får ikke engang spilt dem av på pc.

Har lagt dem inn på pc'n, men når jeg skal legge de på photobucket så får jeg dem ikke frem.

Kanskje jeg skulle ha prøvd å maile dem til noen flinke folk, så kan de prøve seg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Sliter med å få lagt filmklippene ut på nett, og får ikke engang spilt dem av på pc.

Har lagt dem inn på pc'n, men når jeg skal legge de på photobucket så får jeg dem ikke frem.

Kanskje jeg skulle ha prøvd å maile dem til noen flinke folk, så kan de prøve seg...?

Får du noen feilmeldinger eller bare skjer det ingenting når du forsøker å spille de av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flytta de over fra mitt jvc harddisk kamera til pc'n.

Når jeg prøver å spille de av, får jeg først beskjed om at jeg ikke har kodec eller noe, og så henter den angivelig det selv.

Deretter får jeg beskjed om at filmen ikke kan spilles av fordi den er av feil format eller noe.

Det som er rart, er at jeg ikke klarer å åpne dem når jeg skalø legge dem over til photobucket.

Jeg vet de er der, men det er tomt når jeg trykker på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som folk har sett at det faktisk går an å bade i allslags vær, erdet bare å henge seg på.

Vi gjentar dette om 14 dager hvis ikke mr.ostepop har noe imot det.

Målet er jo å bade i minusgrader til vinteren.

Det er fortsatt plass til flere.

Endret av BINN LADDEN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Any chance of making the next one closer to Haugesund?

Why ?

Vill du bli med kan jeg hente deg.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Why ?

Vill du bli med kan jeg hente deg.............

I was just thinkin it would be a cold bus ride home :) but if you can pick me up that's good too.

It might be good to take it on tour tho, new place each week... Karmsund, Ognahabn etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at Karmøybuen fortsatt er lagd av skikkelig stoff! Rimelig freskt å risikere fremtidige barn på denne måten:)

Ferdig med ungeproduksjon jeg, det er Ladden også .......

:)

Litt nedkjøling av pungen er ikke skadelig, Ladden kalte meg mr ostepopp, snakker selfølgelig om sin egen etter badingen, å kansje også før :P

Min lignet mere en røkt kjøttpølse etter 2 dager i en kjele med vann.

I was just thinkin it would be a cold bus ride home :) but if you can pick me up that's good too.

It might be good to take it on tour tho, new place each week... Karmsund, Ognahabn etc.

Hva med å døtse fra fiskeplassen under karmøybrua "karmøy side" med tau på seg, det er jo sinnsyk strøm der til tider.

Tenker da på betong brygga.

Noen som tørr av de andre deltagerne ???

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.