Gå til innhold
Fiskersiden

Hva slags sluk fargekombinasjon?


 Share

Recommended Posts

Hvor får jeg tak på den da?grønberg sport her i kr sand, fant ikke helt fram på nettsida di hvis du har den der da?

Jeg er utvikleren av Vikingsilda, men salgsrettigheter eies og føres av Sølvkroken ( som det meste jeg har konstruert) som kan sees her . At butikene rund omkring ikke kjenner til denne flotte og givende serie tyder på at Sølvkroken ikke har vært flink med markedsføring eller at butikene ikke følger med.

Serien er spesifikk konstruert for fiske i Norge- ikke kun sjøørret men også for gjedde-laks- HA-asp og de fleste rovfisk. Som nevnt før har denne fungert kjempebra som røyeblink også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

nei kan ikke si jeg har gjort det, prøvd et par sports butikker her i nærområdet, men hadde den ikke, får ta en tur til grønnberg å se, søen har bitt på grønne sluker nå, bitevillig for tida ;)

Det er egentlig synd at butikkene ikke fører produkter som er utradisjonelle. Jeg har på langt nær noe som helst økonomisk utbytte av Vikingsilda , men denne serien er blitt favoritten blandt mange ivrige fiskere.

Jeg kan godt kalle serien for en mellomting mellom Morild og Sølvpilen, samt det beste av begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.