Gå til innhold
Fiskersiden

Agnsild


Iversen
 Share

Recommended Posts

Skal en tur langt opp i Hallingdal i helga, og det er visst kommet litt is på vanna der. Tenkte å få prøvd litt ismeite etter ørreten der da det er tatt en del stor fisk der i sommer (opp til 4 kilo).

Skulle hatt tak i små agnsild, slike som brukes til sø-fiske. Ca 8-12 cm lange. Noen som vet om det er mulig å få tak i noe sted nå? I området Drammen-Asker-Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har pakker med frossen "agnsild" på Spar-Kristensen butikken på Rundtom/i Kobbervikdalen, rett før Delikat-fabrikken.

Handlet der senest idag og det lå flere pakker der da. Ligger i frysedisken ved rekene.

Vet ikke hvordan kvaliteten er, mulig de har ligget leeeenge i fryseren.

Tror de er rundt den størrelsen du nevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja :) Hvor er Rundtom/Kobbervikdalen?

Her er butikken

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D662159...26tab%3Daddress

Kjent i Drammen ? Kommer du over feks Holmenbroa over til Strømsø, ta sørover i lyskrysset, kjør rett igjenom første rundkjøringen, forbi Ford (Kvernland bil) følg veien videre rett forbi Statoil stasjon på høyre side og Texaco (nå halveis Shell) på venstre side, noen hundre meter til så kommer butikken på høyre side av veien.

Håper det ikke bare var forvirrende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ellers er der gero i lillestrøm:)

Vet du hvordan str på silda er der?

Her er butikken

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D662159...26tab%3Daddress

Kjent i Drammen ? Kommer du over feks Holmenbroa over til Strømsø, ta sørover i lyskrysset, kjør rett igjenom første rundkjøringen, forbi Ford (Kvernland bil) følg veien videre rett forbi Statoil stasjon på høyre side og Texaco (nå halveis Shell) på venstre side, noen hundre meter til så kommer butikken på høyre side av veien.

Håper det ikke bare var forvirrende

Takker!! Den finner jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ICA på Holmen der kan du bestille sil etter kilo vekt eller stk. og størlse. Jeg har bestilt to kilo ;)

Jeg har desverre en rettelse her ICA på Holmen klarte ikke oppgaven selv om de lovet meg det og skytett av alt det de kunne ortne for meg :) Da er det jo bra andre vet hvor det faktisk gå ann og få sild :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.