Gå til innhold
Fiskersiden

Konkurransene er oppdatert ut november


avkroken
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Tipper dere safer dette greit i land, hvis ikke Geir eller Hugo har noen ess på lur. Eller noen av latsekkene i Nidaros har fått fingen ut og fisket noe voldsomt i jula :)

Når du jobber på Gilde, så er ikke desember den måneden en har mest fisketid!! Mye overtid og helgejobbing setter en stopper for all seriøs satsing dessverre.

Har et par turer, men bare fått fisk til mikroklassen. Blir nok innmelding i den klassen også neste år, ser nå at jeg kunne hatt en masse poeng der i klassene ulke, ålekvabbe, dvergulke, øyepål, grønngylt mm.

Ser også at jeg må bli flinkere til å melde inn fisk som jeg tror er for små til å ta poeng, har f.eks et par sei på 5-6 kg som hadde gått inn på lista. Så når Jan passerer meg individuelt er det dessverre bare min egen feil :lol:

Endret av limanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du jobber på Gilde, så er ikke desember den måneden en har mest fisketid!! Mye overtid og helgejobbing setter en stopper for all seriøs satsing dessverre.

Har et par turer, men bare fått fisk til mikroklassen. Blir nok innmelding i den klassen også neste år, ser nå at jeg kunne hatt en masse poeng der i klassene ulke, ålekvabbe, dvergulke, øyepål, grønngylt mm.

Ser også at jeg må bli flinkere til å melde inn fisk som jeg tror er for små til å ta poeng, har f.eks et par sei på 5-6 kg som hadde gått inn på lista. Så når Jan passerer meg individuelt er det dessverre bare min egen feil :blush:

Har ikke blitt allverden her heller, men noen bruskfisk gjør i hvert fall til at det blir jevnt i år :blush:

Ellers så er du nok ikke aleine ang tanken " neida denne er for liten til konken" eller " Får garrantert større av denne arten i år". Taggmakrell, lyr og berggylte er de artene jeg kommer på i farten som ville gitt poeng ved slutten av året :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.