Gå til innhold
Fiskersiden

Kjempetilbud Shimano


Out Fishing
 Share

Recommended Posts

Her var det mye snacks! :lol:

Jeg vurderer enten twin power 4000 eller aspire 4000 begge med bakbrems til Shimano Speed Master stanga mi, brukes til "normalt" fikske fra land i oslo fjorden. Ser jo at du har knall tilbud på twin power, vil du si det er verdt de 600.- ekstra for Aspire?

Vurderer også å kjøpe et sett med snelle og stang til faren min i bursdagspresang, skal brukes til fjell ørret ol. Har du noen gode tilbud til i underkant av en høvding? Stanga bør være 8-9"

Hei:)

Nei, må nok dessverre innrømme at jeg IKKE synes at det er nødvendig å gå opp til Aspire og betale 600,- ekstra for denne. Det er såpass små forskjeller på disse, at du ikke vil merke dette under praktisk bruk.

Ville helt klart gått for en av speedmaster-stengene siden disse nå er på kjempetilbud. Sjekk ut hvilke lengder jeg har igjen i nettbutikken, har gått utrolig mye i dag, og jeg begynner å gå tom for noen utgaver allerede.

Eller gjerne ring meg på dagen i morgen når jeg er i butikken og fysisk kan sjekke lageret, på telefon 930 35 142.

mvh

Espen

Endret av Out Fishing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da tok jeg litt lang lunch og sikret meg litt gromutstyr til hyggelig pris :D

Flott å ha en så bra sportsfiskebutikk i lunch-avstand fra jobben ;)

Og det er veldig veldig bra å ha slike kunder i lunch-avstand fra butikken hehe:)

Da ble det i hvertfall en TwinPower på meg!

Pengene er overført via nettbank, regner med at du har de snart :D

Takker så mye for handelen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen havfiskestenger i 20-30 lbs på tilbud?

Oh yes, har da det:)

Feks Shimano Speedmaster 20-30, Antares 20-30 (kongestang), Beastmaster stc 20-30 mm. Bare gå inn på www.outfishing.no og sjekk ut stengene og priser der. ALLE HAVFISKESTENGER -50%, og ALLE havfiskesneller -40% fra shimano

Mvh

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tydligvis en god fisker Espen, jeg bet nemmelig på kroken nok en gang i dag...

Speed Master 8" 3-12g ble også bestilt!

Nå mangler jeg bare en god snelle til å ta over for Abu 101 saken min, så er faktisk de tyngste innkjøpene unnagjort på kaste fronten i år :)

Hehe, takker igjen for nok en ordre:)

Flere karpestenger inne?

Sjekket lageret nå, har faktisk 4 stk. igjen:)

Mvh

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.