Gå til innhold
Fiskersiden

Webkamera suldalslågen


Nils Master
 Share

Recommended Posts

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spinnerlaksen er der fortsatt. Ser ikkje ut til at den er så plaga av spinneren som heng i kjeften på den.

:lol: Den står der i dag og, men er tidvis irritert over det som heng ut kjeften og gnir seg stundvis mot botnen for å verta kvitt f..nskapen. Ellers er det ein del soppbefengt fisk å sjå innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å melde meg inn i titterklubben, men får ikke fram noen ting på skoti sine sider. Kameraene er nede står det, gå inn på www.vg.no (!)

VG ? Noen som har rette link ?

Det er ikke noe se på dette Sølvreven....bare en masse storlaks som er agressive foran kameraene, og Live kjøring av fisk i ny og ne. Er du ekstra heldig får du at den tar redskapen også....skyter fram og glefser i seg flua..

Finn heller fram et Allers eller Norsk Ukeblad som kjerringa har liggende fram, og ikke bry deg om disse laksene. Sesongen er over nå. :)

Jøss, se på kamera 1 nå da!!!....Se!!!!!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiai

Jeg åpnet camerasiden, og så på den gjellelokkskorte spinner-laksen, og vips......

Opp i kamera 4 dukket det opp en papptallerken med påskrift:

" Øyvind laks 15,8 idag!"

Og den gikk jeg glipp av, som satt på et kontor og diskuterete statistikk :)

Jaja, jeg fikk fine resultater, og det gjorde visst Øyvind også.:)

Grattis!!

Olav

Endret av Olav Moberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink: Siden svært mange har hatt ett stort hjerte for en laks med en spinner i kjeften kan det nå medeles at der er fisket og på land!.

Den ble fanget omtrent kl. 11.50 i dag den 05.09.09. Fiskeren var Richard Hals Gylset. (forbehold om skrivefeil)

Laksen hadde nok ikke noe problemer med å håndtere denne spinneren. Den var på tur i elva opp eller nedstrøms noen dagen og kom tilbake i dag ved kameraene.

Normalt vil en krok som sitter i kjeften på en fisk falle ut etter en stund. Men problemet er nå borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknologien har kommet "langt" må jeg si :) Ikke for laksen, men for de som fisker etter den. For i realiteten kan vel den som fisker i denne hølen lirke marken eller agnet rett foran laksen, og la det ligge der til laksen tar. Mens en medhjelper sitter med lap-topen og dirigerer fiskeren just slik at agnet stopper opp rett foran snuten på laksen. Huff, nå er det blitt dirty shit my ass of sporting fishers. For det går jo an :D Regner med at de fleste som fisker der vet hvor kameraene står hen. Den dagen man rigger opp undervannskamera på mitt vald, da er det ikke morsomt lenger. Mye bedre å ikke vite, blir mere uforutsigbart da :)

Hm. skal vi se, det står en på ca. 8,7 kg. på web cam 3. Å Herregud, der kom det en på over 10 på web cam 2. Nei, jeg tror jeg prøver meg på den på 2`ern idag gutter :) Sportfiskere my ass (ta det som en spøk).

Hvor i huleste er det blitt av The King forresten (ja han Bjarteulf asså) ?

Endret av sølvreven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bra for absistensen dette :o Først var den borte så kom den tilbake og stilte seg bak steinene. Tipper rundt 10kg. på denne, men vanskelig å sammenligne med noe.

Fin laks uansett. Og knall vær i Suldal idag, og for ei elv. Heldig de som kan fiske storlaks nå :)

Endret av sølvreven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.