Gå til innhold
Fiskersiden

Aldri finn på å blande dette


EWalle
 Share

Recommended Posts

Brennevin uansett sort skal drikkes bart.

Amen og spot on to that.

Skulle vært straffbart å blande ut brennvin, ihvertfall den brune sorten. :blush:

Ellers, så er dårlig hjemmebrent med melk min værste drink. Den var IKKE god. He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers, så er dårlig hjemmebrent med melk min værste drink. Den var IKKE god. He he

:) Enig i det, hugser godt ein gang eg var på besøk på Askøy og verten gjekk tom for blandevatn. Løysninga vart mjølk og O`boy, med solid dose med himkok, resultatet kom nokre timar seinare. Fy fa.. så spruten stod........ :blush::blush::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blush: Enig i det, hugser godt ein gang eg var på besøk på Askøy og verten gjekk tom for blandevatn. Løysninga vart mjølk og O`boy, med solid dose med himkok, resultatet kom nokre timar seinare. Fy fa.. så spruten stod........ :angry2::angry2::glare:

Ryktene forteller at en storrøyker, med skjegg og kjeller er veldig glad i noe tilsvarende - nemlig Litago og sprit.. :lol:

Takke meg til rusbrus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo et klassisk avsnitt i Beatles det... Om da de bander legesprit og melk, og er skuffet over effekten. Helt til de reiser seg opp...

Og til trådstarter: Nei, jeg komemr aldri til å blande, eller drikke, noe av det dritet der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.