Jon-Eirik Brobak Posted December 7, 2012 Report Share Posted December 7, 2012 De pleie å ta inn på denne tiå av året. Kan eventuellt prøva ålgårdsbuå, de pleie og å ta inn Alle 3 plassene hadde masse maggot i fjord. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lystfisker´n Posted December 8, 2012 Report Share Posted December 8, 2012 xxl og gmax på forus tar inn maggot men har de nå eller bestille de når du spør ?? Ta med ein boks når du komme hjem brutter t sik å de. Her har me kje sånt De pleie å ta inn på denne tiå av året. Kan eventuellt prøva ålgårdsbuå, de pleie og å ta inn Alle 3 plassene hadde masse maggot i fjord. eeeeh.... dere har fått med dere at vi er i seksjon Midt-Norge? No? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florø`en Posted December 9, 2012 Report Share Posted December 9, 2012 Nei , sorry Eg bare spurte og resten skulle vært PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex--- Posted December 15, 2012 Report Share Posted December 15, 2012 At gsport i sentrum får inn snart er nok bare alot of bs fra deres side. Var innom i dag, de har ikke bestilt maggot i år ennå...Kjøp på XXL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay-Arne Olsen Posted December 15, 2012 Report Share Posted December 15, 2012 Gi ***** i xxl og kjøp på de lokale små spesialbutikkan! Friluftsmagasinet på tiller har, vil tro at abc fritid på lade har fått inn nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan_ Posted December 15, 2012 Report Share Posted December 15, 2012 Det koster bare 19 kr pr boks på xxl da, alle andre butikker tar vel minst dobelt så mye?(med unntak av obs som tar 29) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay-Arne Olsen Posted December 15, 2012 Report Share Posted December 15, 2012 Det e vel maggoten som knekke budgedet ja! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sigve A Posted December 15, 2012 Report Share Posted December 15, 2012 Tar ikke magasinet 29? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan_ Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 Det e vel maggoten som knekke budgedet ja! Ikke nødvendigvis. Men jeg handler ofte minst 3 bokser i slengen, å da begynner det å utgjøre litt. En anna ting er at jeg synes ABC fritid har tapt seg etter de flytta, Kommer stort sett tomhendt ut derfra. Magasinet er bedre, men blir på feil side av byen for meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex--- Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 Gi ***** i xxl og kjøp på de lokale små spesialbutikkan! Friluftsmagasinet på tiller har, vil tro at abc fritid på lade har fått inn nå. Gi ***** i xxl? Er vel dyrere på magasinet\abd fritid, og det er akkurat samme greiene. Nå er ikke jeg noe fan av kundebetjeningen på xxl selv, men skjønner ikke helt denne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarrator Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 Det er vel om å gjøre å bruke de lokale mest mulig. Det vil være kjedelig om vi ender opp med kun xxl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
st0rlaks1 Posted December 19, 2012 Report Share Posted December 19, 2012 Det er vel om å gjøre å bruke de lokale mest mulig. Det vil være kjedelig om vi ender opp med kun xxl Herlig holdning! Helt enig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts