Chironomus Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 Hei! Eg tenkte ein liten tur etter morten i morgon, og treng difor litt maggot. Er det nokon butikkar i Trondheim som heilt sikkert har maggot inne? På Coop Obs City Syd hadde dei ikkje trur eg. Sentrumsbutikkar og City Syd er aktuelt. Er lite sugen på å springe frå butikk til butikk i morgon. På førehand takk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChristerGj Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 Hei! Eg tenkte ein liten tur etter morten i morgon, og treng difor litt maggot. Er det nokon butikkar i Trondheim som heilt sikkert har maggot inne? På Coop Obs City Syd hadde dei ikkje trur eg. Sentrumsbutikkar og City Syd er aktuelt. Er lite sugen på å springe frå butikk til butikk i morgon. På førehand takk! XXL på tiller (tidl. smart club) hadde mange bokser når jeg var innom for noen dager siden, Lade har sikkert og. G-sport på heimdal er vel også et nokså sikkert kort.. Lukke til! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sølvreven Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 (edited) XXl på Tiller er et bra valg ja, G-Sport på Heimdal har også som regel et bra lager med maggots. Men det er billigere på XXL, og de har både hvite og røde maggot Edited February 13, 2009 by sølvreven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ivan__ Posted February 14, 2009 Report Share Posted February 14, 2009 Magasinet på tiller har ALLTID maggot inne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chironomus Posted February 14, 2009 Author Report Share Posted February 14, 2009 Glitrande, takk for hjelpa! No skal fanken meg småmorten til pers! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Hook Posted December 4, 2012 Report Share Posted December 4, 2012 Å bumpe ein god gamal nynorsk tråd er alltid gøy! Spørsmålet er det same: Maggot i Trondheim i skrivande stund? (Helst sentrum, må dit i morgon uansett) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sigve A Posted December 4, 2012 Report Share Posted December 4, 2012 Hmm i Sentrum.. Vet ikke der, men værdt å skjekke Gsport og Agdars. Ellers har XXL maggot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted December 4, 2012 Report Share Posted December 4, 2012 Axel Brun har alltid. agdar pleie å ha. ellers e d Obs og xxl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florø`en Posted December 4, 2012 Report Share Posted December 4, 2012 Ta med ein boks når du komme hjem brutter t sik å de. Her har me kje sånt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Hook Posted December 4, 2012 Report Share Posted December 4, 2012 Takk for tips, får sjekke i morgon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lystfisker´n Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Magasinet på Tiller pleier å ha. (Rett over gata fra XXL) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Hook Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Axel Bruun hadde ikkje. Dei sa dei ikkje kom til å ha før rundt påsketider... G-Sport i sentrum hadde heller ikkje, men sa dei snart fekk inn. Var også inn på ein ukjent sportsbutikk i sentrum, som ikkje hadde fiskeutstyr i det heile tatt... Etter dette handla eg julegaver, og sidan eg hadde 76 øre igjen på konto, så såg eg meg ikkje syn med å gå i snøkavet heilt til Agdars for å sjekke.. Vi utvidar søkjet i morgon, og Frank skal sjekke på Obs på Lade. Der er vel kanskje XXL der også? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veg Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 (edited) XXL på lade arena er verdt å sjekke, i tillegg til ABC Fritid som er gjenåpnet i gata bak. http://www.abcfritid.no/lade Edited December 5, 2012 by veg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay-Arne Olsen Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Friluftsmagasinet på Tiller har! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sigve A Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 XXL på Lade arena hadde igjen mye seint i forrige uke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Hook Posted December 6, 2012 Report Share Posted December 6, 2012 Tenkte å komme oss ut på tur i dag, så Frank ringte Coob Obs, som opna fyrst, men dei får ikkje inn før nyttår. Friluftsmagasinet, XXL og ABC opnar ikkje før 10.00.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lakselorden Posted December 6, 2012 Report Share Posted December 6, 2012 Tenkte å komme oss ut på tur i dag, så Frank ringte Coob Obs, som opna fyrst, men dei får ikkje inn før nyttår. Friluftsmagasinet, XXL og ABC opnar ikkje før 10.00.. Klokka er no 10.05. Har du funne maggot? Gler meg å sjå at at herøyværingar (?) får prøve seg på isfiske. Sjølv lasta eg opp med utstyr for to år sidan. Så kom mildveret og så kom ein vinter utan is her vestpå. No kryssar eg fingrane for isfiske i Hordaland, lokalt rundt Bergen/Skogseid/Jæren. No skulle dette sikkert vore posta under vestlandet :-P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Hook Posted December 6, 2012 Report Share Posted December 6, 2012 Etter dagens ringerunde (06.12.12) ser oppsummeringa slik ut: Sentrum: Axel Bruun: Nei (rundt påsketider?) G-Sport: Nei (får snart) Agdars: Nei (får snart) Lade: Coop Obs: Nei (Etter nyttår) XXL: Ja (Hadde massevis, både raud og kvit) ABC Fritid: Nei (Får inn i dag) Tiller: Friluftsmagasinet: Nei (Får inn i dag) XXL: Ja (Litt igjen av både raud og kvit) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Triturus Posted December 6, 2012 Report Share Posted December 6, 2012 Uff, skal ikke være lett.. Skitt røyefiske! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Hook Posted December 6, 2012 Report Share Posted December 6, 2012 Uff, skal ikke være lett.. Skitt røyefiske! Livet er ikkje lett nei! Trur luka dykk får servert over midnatt vil oppsummere det meste om akkurat det. Muligens for mykje... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sigve A Posted December 6, 2012 Report Share Posted December 6, 2012 Spåmannen Sigve! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lystfisker´n Posted December 6, 2012 Report Share Posted December 6, 2012 takk for info Doktor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan_ Posted December 7, 2012 Report Share Posted December 7, 2012 Takk for info ja. Da blir det røyetur på hølonda i morgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jon-Eirik Brobak Posted December 7, 2012 Report Share Posted December 7, 2012 Ta med ein boks når du komme hjem brutter t sik å de. Her har me kje sånt xxl og gmax på forus tar inn maggot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florø`en Posted December 7, 2012 Report Share Posted December 7, 2012 men har de nå eller bestille de når du spør ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts