Gå til innhold
Fiskersiden

Vår lille tur til Dypvåg i helgen med bilder !!


Gjest pikewallis
 Share

Recommended Posts

Eg og Eirik reiser ned på torsdag. Vi leier en båt for fredag.

Slik jeg ser det vil det være småsteinbitt (2-8kg) og sjøørret som skal tas denne dagen.

Det står 3 17 foter til disp. til oss på lørdag, innlevering søndag kl 1000

Når det gjelder fiskeforholden så er de meget bra om dagen i følge lokale helter der nede.

0m 1m 19m 75m

2.9 3.5 4.1 6.1

Her har vi vann tempratur på div. dyp i dag.

Værmelding :

Fredag

Stor sett pent vær 4 grader og lett bris (5m/s)

Lørdag

Stor sett pent vær 5 grader og frisk bris (8m/s)

Søndag

Stor sett pent vær 5 grader og frisk bris (8m/s)

Tempraturer frem til fredag ligger på -2 til -4 så det ser ut som det kan bli veldig bra til helgen.

Ønsker dere alle som skal være med, velkommen til en fin helg i Dypvåg.

Må det bli en bra helg på alle måter.[ :) ]

Ja Espen, lurer vel egentlig på om du har gjort et riktig valge til helgen [ :P ][ :P ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan se at remy er nervøs. Har kan tittelen ryke[8D].

Uffa meg Remy. Har du funnet ut hvor du skal sette kursen på lørdagsmorgene da ???[8D][8D]

Klart det skal jobbes [ :) ][ :P ][|)]

Cato hæ hæ kjenner dessa vinger gutta fra feil si a elva itt mye tess gitt.

Nei nå skal Eirik og Erik sette resten av gutta på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Laksefiskern

hehe... stoler på Remy der, men litt mere tvilende til Cadde og vennen hans..[:X][ :) ] Du får holde en streng linje Remy og innvilge fiskeperm bare når gutta har stått på og gjort en skikkelig god jobb! [ :P ]

[|)][|)][|)][|)]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, her er dealen Cadde. Jeg har ikke forberedt meg en gang, jeg skal knuse de små sjøørretene du får i senk. UTE_N å ha sett på kartet på forhånd en gang. Dessuten, den kart cd'en min ble ødelagt i posten, så jeg må skaffe nytt, men hva gjør vel det. En gang for alle skal den eplekjekke tonen din jekkes ned. Jeg har over 24 av dine perser i baklomma, men husk, det konkureres ikke på dorg, det er flue som teller.. think about that [ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Remy

Altså, her er dealen Cadde. Jeg har ikke forberedt meg en gang, jeg skal knuse de små sjøørretene du får i senk. UTE_N å ha sett på kartet på forhånd en gang. Dessuten, den kart cd'en min ble ødelagt i posten, så jeg må skaffe nytt, men hva gjør vel det. En gang for alle skal den eplekjekke tonen din jekkes ned. Jeg har over 24 av dine perser i baklomma, men husk, det konkureres ikke på dorg, det er flue som teller.. think about that [ :P ]

[|)][|)]

Alt i orden gut, men jeg vil ikke ha noe av at du følger etter båten "vår"[} :) ]. Sosialiserer får vi gjøre under grilling[ :P ]

Kommer til å reise litt rundt å plukke fin sjøørret på flua først og så får vi se litt etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en 5-6 som bør stå på vent. Tipper da ca 10 kast på de 5-6.

Den største vi før i helgen vil ligge rundt 3,5 kg , og den tar Eirik.

Jeg får på 3,2kg, 1,7kg, 2,7kg ,1,2kg

Og da på flue. Det er noe rart med magen som sier at denne kan bli veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Cato

Jeg er så glad jeg blir med kun for pleasure.

Og han "Cato klikk" som Remy refererer til, er faktisk en hyggelig fyr...

Og Caddis mener at "blanke" Eirik tar den største sø`en? Ha ha! Tror på julenissen og du da[:0]

Nei Erik Og Eirik, dere vil nok en gang bli skuffet[ :P ]

[|)][|)][|)][|)][ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ta med de rette fluene nå da remy og Cato. Vil ikke høre noe jammring over feil flue bla bla bla. Feil snøre synk 1 kontra synk 3.

bla bla bla.

Kan gjerne gi dere noe tips hvis dere ønsker ?? Ville vært veldig synd hvis dere skulle blanke.

Kan også ta litt om SØ næringsbehov og oppholdsområder hvis dette er uklart for dere.

Og husk minstemålet på 35 cm , ville være dumt om dere ble tatt med for liten fisk. Greit at dere tar med dere målebånd.

For meg og eiriks del har vi ikke behov for dette etter som småfisk er ting vi ikke fisker etter.

blopp blopp gutter [8D][8D][8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Remy

Siste vi trenger tips fra er vel deg... er en fin linje mellom dumskap og amatører, hvor du befinner deg vet jeg ikke helt! Slapp av du, neste uke blir ikke god for deg!

[|)][|)][|)][|)][ :) ]

Ska husk på den.

Det dere kan søke etter er områder med leopardbunn og strømområder.

Smale sund f.eks. er alltid fine plasser for SØ.

Og en ting til dere to bør veta er at man slipper ut fisk som er mager. Det finnes en måte å måle faktoren (K-faktor), nå er den kanskje noe vanskelig å forstå, men vi kan prøve å gå igjennom denne der nede.[8D][8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmmm fiskeline. Meg også [?]

Klart eirik kommer til å gjøre det bra, er i samme båt som meg vettu.

Og etter å ha vært der nede i 9 år hver sommer så har jeg blitt litt kjent.

Skal slutte å tulle jeg Remy.

Jeg har som mål at vi alle sammen får en fin tur og at vi både får et bra fiske og at vi får gjort mange nyttige ting for siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.