Gå til innhold
Fiskersiden

SLETTES


fluenerd
 Share

Recommended Posts

Nope. Prisene er det jeg i utgangspunktet ønsker meg for varene, men siden jeg gjerne vil bli kvitt disse raskt, oppfordrer jeg til å legge inn bud på det de syns er akseptabel pris. Regner da med at folk kommer med bud under fastsatt pris, og så får evt jeg og potensiell kjøper komme til enighet hvis det er mulig.

Er ikke dette relativt vanlig prosedyre? Hvis jeg har driti meg ut på noen måte Remy, så får du sende meg en pm og forklare <_<

Nei, du har da ikke driti deg ut. Måtte spørre. Du har en pris på 700, fikk ett bud på 300 som du avslo kontant, men i en budrunde, gjelder da ikke alle bud over gitte minstepris om minstepris oppgitt? Om jeg hadde bydd 400 etter de 300 feks, men nå vil jeg jo ikke by når det praktiskt talt ikke er noen budrunde? Jeg bare syns dette var en innviklet måte å selge på, ikke noe mer enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du har da ikke driti deg ut. Måtte spørre. Du har en pris på 700, fikk ett bud på 300 som du avslo kontant, men i en budrunde, gjelder da ikke alle bud over gitte minstepris om minstepris oppgitt? Om jeg hadde bydd 400 etter de 300 feks, men nå vil jeg jo ikke by når det praktiskt talt ikke er noen budrunde? Jeg bare syns dette var en innviklet måte å selge på, ikke noe mer enn det.

Ok, var ikke meningen å gjøre det innviklet. Mente bare at folk kunne komme med bud de syns var anstendige for snellene, og så får det bli opp til meg å evt godta dem. Var ikke meningen at det skulle være en budrunde, og jeg vil helst ha slike henvendelser på pm for å forkludre tråden minst mulig. Det er dog litt sent nå <_<:glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så viktig å ikke "forkludre" tråden og ikke ha noen form for prisdiskusjoner eller opplysninger om hva snellene går for andre steder?

Er jo ikke uvanlig at medlemmer på et diskusjonsforum har lyst til å diskutere potensielle kjøp med hverandre. Dette er jo ikke Finn.no, men et diskusjonsforum :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.