Gå til innhold
Fiskersiden

Jobb intervju


Daggers
 Share

Recommended Posts

Lykke til på intervjuet, det viktigeste er å være seg selv under interjuet.

Har vert gjennom en del intevjuer selv de siste årene, og de rareste jeg var med på var på intervju med Kongsberg Gruppen hvor vedkommende lutre på om jeg danset, hvordan jeg danset og om jeg kunne demostrere.

Endret av Bjørn OVe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen for lykkeønskninger.

OT= oppføgingstjenesten, samme etat som ppt (pedagogisk psykolgisk tjeneste)

OT/PPT skal bidra til at ungdom (elever/lærlinger/lærekandidater) med rett til videregående opplæring får differensiert, tilrettelagt og tilpasset opplæring, samt personlig veiledning i vanskelige livssituasjoner. PP-tjenesten er primært en hjelpeinstans. Tjenesten skal ha kompetanse til å gi andre råd og rollene skal være tydelige. PP-tjenesten har i liten grad selvstendig ansvar for tiltak, heller et ansvar for å gi råd om hvordan andre skal ta ansvar, enten dette gjelder rektor, lærer, foresatte, eller elev/ungdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 søkere? Til en stilling i (fylkes)kommunen trenger man trolig 3-4 stk. 1 til å gjøre jobben, 2 til å se på.

Den siste får være vikar til å se på....

Se der. Oddsen er ikke så dårlig :blush:

Bullshit - har aldri jobbet så mye som når jeg var i fylkeskommunen..... og nå jobber jeg i oljesektoren!

Lykke til Daggers - ingen tvil om at du får noe å bryne deg på der hvis du får jobben. Blir ikke mange like dager det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

JADA:::JADA::::JADA

Detta gikk veien.

Ble ringt i dag, og er tilbydt jobb. Nå skal det feires, går opp 30 000 i året som en aldri så liten bonus :-)

Grattis! Penger til mer fiskeutstyr og drømmejobben. Blir ikke stort bedre <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.