Gå til innhold
Fiskersiden

Import av dyprigg fra Canada.


J.P
 Share

Recommended Posts

Når du først er i kontakt med Canada, så kjøp en skikkelig rigg iaf[ :P ]

sitat:Opprinnelig postet av J.P

Er det flere her som har impotert dyprigger fra Le baron i Canada [?]

Tenkte å få over en Canon mangnum 10 til 653 dollar. Noen som vet hvor mye en får igjen på Can moms [?]

Hvor mye blir det for frakt og Norsk mva [?]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rare er at selv om Scotty er Canadisk, har jeg ennå ikke klart å oppdrive et Canadisk firma som selger Scotty på nett. Le Baron er store, men har kun Big Jon, Walker og Cannon. Scotty El-rigg er sjef - skulle gjerne hatt en til. Noen som kjenner til et Canadisk nettselskap som selger Scotty?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der husker jeg ærlig talt ikke. Du kan jo evt. sende forespørsel på mail til Le Baron for de svarer gledelig tilbake.

De er riktig som du sier er det er stilfullt med to like. MEN du har jo muligheten til å selge Mag'en til Thile!

Det fine med Scotty er innsveivingshastigheten = stor og langt mindre energikrevende (iflg. Dramstad)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, men æ har ingenting å utsette på den jeg har, så det å kjøpe et annen merke og rigg er heller tåpelig når man er fornøyd med en man har fra før og kjenner godt. Det er uansett bedre å vippe en bryter og loddet går dit du vil enn å sveive...

Får sende en e post over dammen å høre om det er mulig å få mva igjen. Det er allefal det fra england. Bilig Hardy utstyr der[ :P ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.