Gå til innhold
Fiskersiden

Var å fiska SØ i Sandefjord


Recommended Posts

Hallo!

Jeg var å fiska med familien på Østerøya torsdag og fredag, skulle ta sjøørreten.

Torsdag: Ble det eg som fikk en ørret på en halv kg. Og hadde på to nærmere to kg, den ene følte etter første gangen, også bet den på detr andre kaste så mista jeg den.

Fredag: Fikk jeg også en ørret rundt halvkiloen. Mamma hadde på 3 stk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluk mønesilda, extremt dårlig med agn og dupp

Bruker du ikke agn og dupp eller beit ikke fisken på det?

Blir turer til uka etter SØ i Sandefjord på Yxney siden <_< Da satser jeg på et par godkjente :blush: Jippiiii!!

Endret av westside
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Fant denne siden da jeg søkte etter "sjøørret fiske i Vestfold" på google :)

Grunnen til at jeg søkte er at jeg skal ut og fiske i Sandefjord på lørdag. Og har sett meg ut noen steder jeg skal prøve meg :D Blir ytterst på Vesterøya eller midt på på Østerøya..

Å spørre folk her inne om å røpe sine spesielle plasser tror jeg ikke vil utløse en storm av svar, så jeg prøver å finne mine "egne" plasser. Garantert folk som har fiska på samme plasser, men likevel.. :)

Skitt fiske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne siden da jeg søkte etter "sjøørret fiske i Vestfold" på google :)

Grunnen til at jeg søkte er at jeg skal ut og fiske i Sandefjord på lørdag. Og har sett meg ut noen steder jeg skal prøve meg ;) Blir ytterst på Vesterøya eller midt på på Østerøya..

Å spørre folk her inne om å røpe sine spesielle plasser tror jeg ikke vil utløse en storm av svar, så jeg prøver å finne mine "egne" plasser. Garantert folk som har fiska på samme plasser, men likevel.. :D

Skitt fiske!

Hallo

Da jeg ville satt østerøya fremfor vesterøya

http://www.gulesider.no/kart/;jsessionid=eDNq15UITSZd2foH0u#lat%3D6548870.457%26lon%3D575222.02926%26zoom%3D14%26layers%3D00B00%26id%3Da_10000047903%26offset%3D0%26userLon%3D575122.4275161253%26userLat%3D6548833.874033132%26tab%3Daddress

Der har jeg tatt en del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg og svigerfar altså vært ute og fiska. Vi starta på Flautangen. Fint vær, vindstille og nydelig med varm kaffe og nistepakke. Vi prøvde oss med Stingsilda og ei ørretflue på fortommeren. Null napp de to timene vi holdt på det. Alt for mye gress i bunn til vi gadd noe særlig mer.

Vi pakka sammen og flytta oss over til Asnes campng. Der stod vi en times tid og svigerfar mista en SØ da vi skulle løfte den opp på brygga. Håv hadde vi ikke så den sprella løs i lufta :) Tipper den var ca 800 gram ++ Nydelig fisk som svømmer der ute enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg og svigerfar altså vært ute og fiska. Vi starta på Flautangen. Fint vær, vindstille og nydelig med varm kaffe og nistepakke. Vi prøvde oss med Stingsilda og ei ørretflue på fortommeren. Null napp de to timene vi holdt på det. Alt for mye gress i bunn til vi gadd noe særlig mer.

Vi pakka sammen og flytta oss over til Asnes campng. Der stod vi en times tid og svigerfar mista en SØ da vi skulle løfte den opp på brygga. Håv hadde vi ikke så den sprella løs i lufta :) Tipper den var ca 800 gram ++ Nydelig fisk som svømmer der ute enda.

Det var leit :)

Jeg har selv vært på brygga i dag, ble lite fisk gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noe trøkk i Holmestrand da?

Var en tur på bryggene i mørket, idag.

Nei, lithaufolka fikk MAASSSE sild med en gang vi kom, mens vi rigga opp utstyret så blei det helt dødt.

Det var en periode det nappa litte granne. :P

Hvor fiska du?

Ble det no? :)

Endret av Monsenfan96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle prøve meg i Kjerringvik på torsdag formiddag.. Kan hende det er noe fisk der ute og? :glare:

Ja, http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D6595312.24711%26lon%3D574716.022%26zoom%3D15%26layers%3D00B00%26id%3Da_10000559663%26offset%3D0%26userLon%3D574725.6350422485%26userLat%3D6595531.210720666%26tab%3Daddress

på det grønne punktet pleier jeg å fiske du ser hotellet på sammen kart :)

Endret av Monsenfan96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.