Gå til innhold
Fiskersiden

"Power handle" til Ambassadeur 6501 C3


PerH
 Share

Recommended Posts

Liker ikke disse doble "minihåndtakene" på 6500 serien. Vil ha to "Power handles" til de to C3 snellene mine, dvs. et med enkeltgrep og noe lengre håndtakslengde. Helst noe som kommer komplett med deksler og hele sulamitten.

Noen som vet hvor slikt kan skaffes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle CT versjoner, mange engelske og amerikanske CS versjoner og også Record RCN60HC leveres med Power Handle så disse kan du bestille fra Pure Fishing i mange forskjellige farger og utførelser.

Synes den nye utgaven med mer avrundet håndtak er bedre enn den gamle T-utgaven

384_l.jpg

Denne er i fra en 6500C3 CT Mag Hi-Speed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Liker ikke disse doble "minihåndtakene" på 6500 serien. Vil ha to "Power handles" til de to C3 snellene mine, dvs. et med enkeltgrep og noe lengre håndtakslengde. Helst noe som kommer komplett med deksler og hele sulamitten.

Noen som vet hvor slikt kan skaffes?

Jeg har noen nye liggende, men uten ekstra deksler og skruer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt et par e-oster til Pure Fishing. Null respons!

Da fortjener de heller ikke penga mine. Så enkelt!

Kan disse evt. skaffes via støre butikker rundt om?

Kjøper du originalt så er det nok Pure Fishing som får penga uansett gitt. Som Espen sier Mikes har det meste. Eller har www.gatorgrip.com noen, doble, men lengre om det er det som er ønskelig. Gatorne tåler og ca 100 ganger mer juling enn de vanlige. utreel.se har enkel vevade i forskjellig utførelse.

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller har www.gatorgrip.com noen, doble, men lengre om det er det som er ønskelig. Gatorne tåler og ca 100 ganger mer juling enn de vanlige. utreel.se har enkel vevade i forskjellig utførelse.

Michael

Hva er så spesiellt med disse gatorgripsveivene?

Ser ut til å ha ukomfortable håndtak og ellers er det vel ikke mye å si om dem. UT Reel har supre sveiver med 2 kjeramiske kulelagre, koster en del krone, men er verdt det. Tror nesten ikke det er kullager i UT powerhandle med stor knott, men den med vanlig knott har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så spesiellt med disse gatorgripsveivene?

Ser ut til å ha ukomfortable håndtak og ellers er det vel ikke mye å si om dem. UT Reel har supre sveiver med 2 kjeramiske kulelagre, koster en del krone, men er verdt det. Tror nesten ikke det er kullager i UT powerhandle med stor knott, men den med vanlig knott har.

Jeg har til dags dato ikke bøyd noen gators, men vanlige så har det gått minst 1 i året. Ønsker man dobbelsveiv med større radie så har man gator.

"Knobbene" er jo litt anerledes enn de vanlige, kanskje ikke super komfe, men det er ikke de vanlige heller synes jeg. Skal man ha komf "knobber" så er det Daiwa Luna sine håndtak som teller. Vet ikke om man får skvisa de på en ambiss men... Mikes hadde noen som lignet, men til Ambiss en gang i tiden, men ikke nå lenger.

Henning: du fisker som en jente :P

Michael

Endret av Pikopath
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er bare ca. 1% så holdbare som den Mikke nevner - men jeg tror de holder snella ut for det. :)

Er du interessert kan vi sikkert foreta en bytteordning f.eks via finskewobblere.

har fremdeles ikke fåt svar fra Pure Fishing. Snål kundeservice der i gården!

Kan du sende noen bilder med cirkus mål av det du har? E-posten har du vel, hvis ikke står den i signaturen lenger ned.

Finskewobblere i retur er intet problem! Spesielle ønsker eller skal jeg plukke ut noe bra?

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fremdeles ikke fåt svar fra Pure Fishing. Snål kundeservice der i gården!

Kan du sende noen bilder med cirkus mål av det du har? E-posten har du vel, hvis ikke står den i signaturen lenger ned.

Finskewobblere i retur er intet problem! Spesielle ønsker eller skal jeg plukke ut noe bra?

;)

Joda - jeg skal ta bilde jeg. Men det er bare en størrelse.

Tar bilde sammen med et metermål så du får avgjøre selv.

Hvor mange trenger du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda - jeg skal ta bilde jeg. Men det er bare en størrelse.

Tar bilde sammen med et metermål så du får avgjøre selv.

Hvor mange trenger du?

Har to 6501 C3, så det blir to stk. Er det samme sveiv på høyre og venstrehendte Amb.?

Nevene mine er rett og slett for store til å trives med sånne doble "mikrosveiver". Synes det blir klumsete å snelle inn. Liker bedre enkle sveiver med litt utslag på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.