Gå til innhold
Fiskersiden

Surfstang og snelle!


StigH
 Share

Recommended Posts

En kollega skal kjøpe 1 stk. kystmeitestang og tilhørende snelle. Dette sette skal brukes for det meste i Oslofjorden, men også til gjedde/gjørs fiske.

Pengesum til disp.: 0 - 3000 kr.

Hva vil dere anbefale?

Ihvertfall ikke surfstang :) Ei karpestang med en baitrunnersnelle er det han trenger. 2,75 - 3 lbs stang, snelle i 6 - 8000 størrelsen, for eksempel en av Shimano sine baitrunnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med dette settet da? Veldig rimelig og oppfyller nok dine behov for fisket.

http://baardsen.no/storefront.php?pid=1130

Beklager at jeg bryter inn i tråden her!

Jeg går selv og vurderer Surfutstyr der jeg ønsker å få mest mulig for en billig penge. Er dette den beste vs billigeste kombinasjonen eller er det andre pakker under 2000 som er bedre? Jeg skal fiske på dyp rundt 80m-200m og i områder der det til tider er en del strøm. Størrelse på fisk er selvfølgelig ukjent, men kan risikere kveitenapp

Endret av Spitzer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg Dam Karpestang 3,0 og Shimano 8000 Baitrunner og er meget godt fornøyd, selv om jeg ikke har fått så mye fisk enda :)

Vet ikke hvordan stanga er egentlig (hørt noe negativt) men er selv foreløpig fornøyd - men er grønnskolling på området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.