Gå til innhold
Fiskersiden

God service


bengalo
 Share

Recommended Posts

Var på tur ettet SØ'n i dag. Da jeg skulle tre gjenom multien og skulle sette på sluken hørte jeg et "knekk"

Da røk den ytterste delen av min Greys GRXi rett av, inne ved holken.

Da jeg kom hjem ringte jeg Sportsbuttiken i Molde...

Han sa at han umidelbart skulle sende en ny stangdel kostnadsfrit, og at han skulle sende med en frankert konvolutt. I den skulle jeg legge begge brudd-delene.

Hvis dette er så bra som det høres ut som, skal jeg handle mere fra Hardy og ikke minst fra Sportsbutikken i Molde.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte min penn senator 4/0 til service hos pure fishing for ca 2-3 mnd siden.. den kom endelig tilbake igår... endelig tenkte jeg men den gang ei... de hadde faenimeg ikke gjort en dritt med den.. vi sendte med en beskrivelse av feilene bl.a at bremsen ikke virket på maks tilstramming og at klikke lyden ved innsveiving var borte.. dro altså til butikken å hentet den igår og tokk den ut av esken for å prøve den.. kan vel si at både jeg og han i butikken ble like overasket over at de ikke hadde utbedret feilene som ble bedt om utbedret... Heretter blir det kun shimano sneller på meg ja...

Endret av østfoldgutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Fant ut at denne tråden vil passe bra til det jeg hadde i tankene.

Vil skryte av Baardsen, som har ytet svært god og rask service etter at jeg kontaktet de angående at det knakk en stangring på ene Guideline stangen min.

Sendte mail, fikk svar med en gang og de forsøkte også å ringe meg flere ganger (men jeg hadde desverre en annen mobil i bruk de dagene), for å forsikre seg at de hadde fått rett del, før de sendte den til meg.

Jeg bekreftet dette via e-post i går og i dag tidlig sendte de stangdelen - uten at jeg må betale noe som helst.

Ingen tvil om at jeg kommer til å handle mer fra Baardsen, det her syns jeg var bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte inn en Shimano corsair 400 som var 6 år gammel til Shimano Service V/Kenneth Herland for service først på mars. Denne snella hadde ikke vært bra siden den var ny ,har hatt endel problemer med bremsen og så løste trommelen seg ut uten forvarsel noe som resulterte i en skikkelig backclash. Nå kom det i midlertid en ny snelle fa Elbe Shimano service en Shimano Corvallus 400 og den betalte jeg 00,00 for. En kjempe stor honnør til Elbe Shimano service, utrolig bra gjort!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte inn en Shimano corsair 400 som var 6 år gammel til Shimano Service V/Kenneth Herland for service først på mars. Denne snella hadde ikke vært bra siden den var ny ,har hatt endel problemer med bremsen og så løste trommelen seg ut uten forvarsel noe som resulterte i en skikkelig backclash. Nå kom det i midlertid en ny snelle fa Elbe Shimano service en Shimano Corvallus 400 og den betalte jeg 00,00 for. En kjempe stor honnør til Elbe Shimano service, utrolig bra gjort!! :D

ja er en grunn til at jeg KUN skal ha shimano sneller fremover get...Kenneth veit iallefal hv ahan gjør...snella er jo bedre enn ny når den kommer tilbake fra han:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I disse dager når det meste kan kjøpes billigere på nettet er det jo nettopp på service butikkene må kapre kunder. Handler selv kun på de butikker som yter lignende service, f. eks. Bergen Aktiv og Sportsdepotet her i Bergen, selv om det koster litt mer. Det er vel verdt de ekstra kronene den dagen noe ryker..! ;)

To eksempel;

Sportsdepotet: knekt BeastMaster (min datters) - byttet uten spørsmål i ny stang! Det samme med en lukket haspelsnelle hun hadde da hun var lita - den fusket og ny Shimanohaspel ble utdelt uten spørsmål!

Bergen Aktiv: Enveislageret i min Okuma VS 45 røyk under håving av laks. Tok det med i butikken, der det plutselig virket knirkefritt igjen (?), men gutta bak disken trodde på min klage og bare skrudde av spolen på snella mi og satte den på et kliss nytt snellehus!

Derfor er din lokale forhandler bedre enn de fleste på nett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.