Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskeplasser i Ranfjorden


stoners
 Share

Recommended Posts

HVis du har båt er hele fjorden full av fisk, men hvis du skal fiske fra land kommer jeg med følgende tips:

Tankanlegget i Dalselv, der kan du få mange sorter.

Langs land fra Alteren helt ut mot Bustneset er det mange flotte plasser og mange arter å få.

"Vekta" ved Skamdalen gir ofte mange fine fangster.

Sjonhagen har mange gode fiskesteder.

Men uer og kveite er du garantert å få i Sørfjorden i Hemnes. Der er det utrolig fint å fiske og et stort mangfold av arter.

Jeg er ikke å fisker etter de artene som du har lyst til å få, men tror jeg er inne på noe her. Set er selvsagt mer av den sorten helt ute ved kysten, men det er langt å kjøre og avhengig av båt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVis du har båt er hele fjorden full av fisk, men hvis du skal fiske fra land kommer jeg med følgende tips:

Tankanlegget i Dalselv, der kan du få mange sorter.

Langs land fra Alteren helt ut mot Bustneset er det mange flotte plasser og mange arter å få.

"Vekta" ved Skamdalen gir ofte mange fine fangster.

Sjonhagen har mange gode fiskesteder.

Men uer og kveite er du garantert å få i Sørfjorden i Hemnes. Der er det utrolig fint å fiske og et stort mangfold av arter.

Jeg er ikke å fisker etter de artene som du har lyst til å få, men tror jeg er inne på noe her. Set er selvsagt mer av den sorten helt ute ved kysten, men det er langt å kjøre og avhengig av båt.

Lykke til!

Jeg fisker fra båt og hittil har jeg holdt meg til finnifjorden og rundt holmholmen, dilkestad og straumkjeften.

(må jo nesten starte sesongen med blankfisk). Men er jo en svær fjord så det tar sin tid å finne gode plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.