Gå til innhold
Fiskersiden

Kjøp av ny haspelstang 40grams


FaztFisk
 Share

Recommended Posts

hei, eg ser at du ikkje har fått svar på denne ennå, og å ikkje få svar er kjedelig, så eg prøver meg frampå.

Beastmaster 14-40 10 fot

Aerocast 15-40 9 fot

No vil eg hevde at dei kriteriene du har sett opp er veldig vanskelig å oppfylle med ei stang.

mykje kan seiast, med eg tviler på at du får maksimal kastelengd for 1000,-

sjølv har eg blandt anna denne i 2007 utgave, og er utrulig godt nøgde med den

Speedmaster 14-40 10 fot

Dei stengene du foreslår sjølv er heilt sikkert gode stenger, men ta deg en tur å vift med fleire.

å gå rundt i butikker å spikulere på fiskeutstyr er jo direkte kjekt.

En ting eg har lært av erfaring, er å sjekke kva for type ringer dei forskjellige stengene har.

eg har en Berkley stang der ringene er av en metallegering. desse ringene irret slik at sjølv om eg har pussa dei opp igjen, så er der groper i metallet.

det er jo mulig at det er eg som bare har behandla stanga dårlig, men eg har ikkje sett lignende tendenser på shimanostengene mine, som og har ligget i sjøbuda på vestlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Den speedmasteren ser veldig spretten ut. Kva er egentlig hovedforskjellen mellom beastmaster og speedmaster i praksis? Veit at karbontypen er ulik, men det seier meg ikkje så mykje.

jeg har ingen tekniske forklaringer - men på meg så virker Beastmaster litt grøvre på en måte...

ikke så følsom og detaljrik som Speedmaster...

men jeg har Beastmaster i 10-30g, og syns det er masse stang for penga!

og selvom den fikk ei bagasjedør over seg - er den like fin! sterke som bare det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Den speedmasteren ser veldig spretten ut. Kva er egentlig hovedforskjellen mellom beastmaster og speedmaster i praksis? Veit at karbontypen er ulik, men det seier meg ikkje så mykje.

hei, med speedmasteren så får du ei raskere, meire langtkastende stang. Men den har den ulempen at den tåler mindre ytre påkjenninger i form av slag osv. Eg ville ikkje brukt min speedmaster til dørstopper på bilen :D

Beastmaster er den Shimano stanga som tåler alt av juling, men ikkje er så rå å kaste med.

om du søker så finner du masse historier om ka den tåler. jamfør døra.

når det gjelder aksjon ved kjøring av fisk, så er ikkje eg den rette til å vurdere det, då den fisken eg får, ikkje er i nærheten av å nå grensa for det utstyret tåler.

Eg setter stor pris på kaste-egenskapene til Speedmasterane, Diaflash'en og Lesath'en min, og aksepterer at eg heller får være litt meire forsiktig med dei under transport, og bruker alltid tube på dei.

eg vil råde deg til å prøve dei om det er mulig.

Har du uvanen med å legge stenger på bakken, og har med en 5 åring som begynner å kjede seg, gå for Beastmaster. den tåler bøffel/elefant tramping :excl::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.