Gå til innhold
Fiskersiden

Bontelabo


Thomas94
 Share

Recommended Posts

Det som er så moro med Bontelabo er det enorme artsmangfoldet der. Du kan oppleve å få det aller meste der (bortsett fra håkjerring da). Dukker stadig opp nye overraskelser på den plassen. Du bør satse på fiske etter mørkets frambrudd. Er du heldig får du både havmus og andre spennende arter. :D

Edit: Ta et søk på Bontelabo her i forumet, så tenker jeg du får mange treff!

Endret av torrybra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått meg ett krypinn i "Paradis"

Har sikkert plass hvis du skal på ren fisketur å ikke har noen spesiell plass å overnatte.

Vet sjelden hvor i landet jeg jobber mer enn 2 dager i forveien,så bussforbindelse herifra er det hvertfall.

Har planer om å ta en tur til Bontelabo i morgen natt. Da er det diverse gyltefisker som det skal fiskes etter.

Send meg en sms/pm 2uker i forveien,så har jeg sikkert mulighet til å få planlagt litt.

Haien har også planer om en tur til Bontelabo i Oktober.

Kansje dere får samkjørt reise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått meg ett krypinn i "Paradis"

Har sikkert plass hvis du skal på ren fisketur å ikke har noen spesiell plass å overnatte.

Vet sjelden hvor i landet jeg jobber mer enn 2 dager i forveien,så bussforbindelse herifra er det hvertfall.

Har planer om å ta en tur til Bontelabo i morgen natt. Da er det diverse gyltefisker som det skal fiskes etter.

Send meg en sms/pm 2uker i forveien,så har jeg sikkert mulighet til å få planlagt litt.

Haien har også planer om en tur til Bontelabo i Oktober.

Kansje dere får samkjørt reise?

Tror ikke jeg skal på en ren fisketur, skal litt forskjellig i bergen!

Skal dit når høstferien på skolen begynner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nå har jeg funnet ut hvor jeg skal være i Bergen, på Sotra rorbusenter, har hørt veldig mye om sotra og fiske :) , hva er det sjanse for rundt dette området, skal sansynligvis ha med meg båt :)

kan fiske her i fra fra til her

mvh.

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.