Gå til innhold
Fiskersiden

Sjøørret i Etne


sveinE
 Share

Recommended Posts

Ahh, endelig var det sus i snella i Etne. 9 stk SØ på ca 2 timer.

Fra 0,5kg til 1,3 kg. Den største var en slank støing, de andre var i fin kondis. Noen gulpet brisling, andre var fulle av reke.

De fleste ble satt ut igjen, men en god middag blir det iallefall i morgen.[ :D ]

En lengre variant av "Den hvide" var en sikker vinner i dag.

[} :) ]En forbannet gjøk helt har satt garn i Fjøsnavika. (like ved KIS brygga). Har ikke anmeldt det siden jeg tror det har lite for seg. Ville heller ikke dra det opp da det kan bli mye styr. Men det betyr ikke at det blir akseptert. Hvis noen med større baller enn meg skal inn i morgen, kan de jo se på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest F. Mortensen

Ville anmeldt det tvert- jo flere slike henvemdelser de får jo mer alvorlig må de ta det. Har forresten fått tlf. til oppsynet lenger nord i Hordaland - fikk streng beskjed av dem at dersom det ikke skjedde noe skulle vi ringe dem..!

Jeg skal selv innover i morgen - jeg nøler ikke i hvertfall - flytegarn går jeg ut fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute en tur på lørdag også. En SØ på kiloen. Fin fisk.

Når det gjelder garnet er det ikke et flytegarn. Jeg har ikke vert på land og sett på det, så jeg er ikke sikker på hva det er.

Men, jeg så det var flere å fisket der i går, så noen kan vel ha sjekket hva der var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.