Gå til innhold
Fiskersiden

Agn småsild/brisling


bsalte
 Share

Recommended Posts

Da var agnet trygt plassert i agnfryseren min :) utrolig flotte sild i varierte størrelser fra 4-12 cm.

sjokkfryste garantert!

prisen var litt stivere enn jeg er vant til dog... 69 kr for en kurv med ca 500g.

jeg er vant til 30 kr literen.. de hadde også vakuumpakkede tobis. bittesmå pakker til 69 kr de også.

kjøpte en for å prøve,men tviler vel på at de fisker noe bedre enn småsilda.414 kr i agn :) ikke si noe til dama :P

Nok en gang har dette forumet vært til stor nytte :)takker nok en gang for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Spør her, for ikke å forsøple dette vakre forumet med alt for mange idiotiske tråder med idiotiske spørsmål :)

Er det sånn at man får sild om man vil ha, eller må man ha ekkolodd og bo på en spesiel plass i landet. Har fiske heile livet mitt, med alle mulige teknikker, men har aldri fått ei sild. Vanskelig å forstå korfor når det sies at havet er sølvblankt... Hadde eg funnet en måte å fiske sild på, så hadde det vert kanon fram til makrellen kommer. den forsvant så alt for fort i sommer, så eg rakk aldri å fylle frysen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.