Gå til innhold
Fiskersiden

Hvilket merke?


Thomas94
 Share

Recommended Posts

Hverken Drennan eller Fox er vel skrekkelig lett å få tak i her på berget... Når sant skal sies er det generelt ikke allverdens å få tak i... MAD er et alternativ, sålangthar jeg veldig gode erfaringer med det utstyret jeg har derfra. ProLogic er også et merke som det er relativt greit å få tak i ting fra. Et "billigmerke", men leverer en hel del temmelig gode produkter. Avkroken har jo Fox, men såvidt jeg forsto avventes det litt i forhold til nytt sortiment der.

Jeg ser i grunn ikke noe stort poeng i å på død og liv ha alt av utstyr fra samme produsent, med mindre man er usedvanlig forfengelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne var litt vanskelig :) men til vedderbuk, stam og etc. treng ikke noget mere en søkker og kroker :D men om du vil begynne med foring +++++++ så blir det og finne de ting du trenger, trenger ikke være samma merke, finn noget som du føler er verdt penga sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser strengt tatt ikke poenget med at alt skal være av samme merke. Eneste unntaket er når man fisker med flere stenger på en pod etter karpe f.eks, ser det jo fetere ut hvis alle stengene er like f.eks (og også alarmene, snellene osv ).

Var jeg deg ville jeg gått for MAD hvis du absolutt må ha alt av samme merke. Både pga lett tilgjengelighet og utvalg i Norge (nettbutikk) og at du får god kvalitet til en rimelig pris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.