Gå til innhold
Fiskersiden

Lake Raporter Link 2009/10


link
 Share

Recommended Posts

Etter litt overtalelse fra Marc tok vi båten min og dro ut etter lota lota i går kveld .Vann stand i glomma nå er litt i overkant men med en temp på 12 grader i vannet lovet det greit fiske . vell nede etter ca 1 times stillhet fikk jeg mitt første napp ikke av de store men men

87585_s.jpg

så gikk det ca 10 min så kom denne opp til marc`s frustrasjon :D vekt 2250gr

87586_s.jpg

Så var det marc sin tur og begynte pent med denne

87587_s.jpg

Så han satt og ba til de høyere makter om en 2 kilos selv (Tror jaggu det hjalp for opp kom denne ;)) ny pb på marc mener vekta var 2650 gr når veie nett var trekt fra

87588_s.jpg

Totalt 7 laker i båten i går jeg fik og en grei en til på 1850gr fler raporter kommer fortløpende da sesongen tydlighvis har startet 25 dager for tidlig ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vell blir ikke mange av blanke tura kontra bra turer er vell statistik sett hadde jeg vell en 2 kilos ombord så og si hver gang eller større i 2008 hadde ikke telling på 2 kilosser opp i 2008 men skal kjøre litt statestik i år :) og gabbe du får ikke gi opp selv om du er litt uheldig på lake tura :lol: men så tar du det igjen på ørret tura dine .var foresten mye ørret oppe i går kveld

Endret av link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell blir ikke mange av blanke tura kontra bra turer er vell statistik sett hadde jeg vell en 2 kilos ombord så og si hver gang eller større i 2008 hadde ikke telling på 2 kilosser opp i 2008 men skal kjøre litt statestik i år :) og gabbe du får ikke gi opp selv om du er litt uheldig på lake tura :lol: men så tar du det igjen på ørret tura dine .var foresten mye ørret oppe i går kveld

sant det kai, 2008 var bra.. for de som er født med litt ekstra flaks :) kan bli artig og kjører opp en statestik, kanskje noget som også kan brukes videre..

ALT I ALT- lake fiske er fett, og sessongen har startet ;)

(ikke gi opp gabbi- den kommer til deg også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig, grattis med ny pers Marc, og godt at noen får fisk på høy vannstand.......jeg blanker på den ene turen etter den andre for tiden.

er mye blanking her oxo ;) men lake, det er straks noget annet :D tror egentlig den er glad for litt mere vann, etter som det er en bunn fisk,. det ekstra strømmen rusker vel opp litt mere mat ifra bunnen da??! :D du får svinge deg en tur ut

takk for gratulasjoner :)

Endret av marc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunn 5 laker i dag største 1100gr . Masse napping men forsiktige napp .Var inne kl 0245 i dag marc :)

Får håpe på bedre lykke i morgen kveld

Lake er tøft! Gleder meg til vinter'n, da kommer jeg!!! Du og remy drar sikkert noen store i kveld! ;) Good Luck, Shit fisin'!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.