Gå til innhold
Fiskersiden

Fiske sjapper i London


asmund aa
 Share

Recommended Posts

Skal til London i weekenden på konsert og tenkte å kanskje få shoppa litt karpe stæsj når jeg først var i utlandet..

Noen som vet om noen butikker i det sentrale London? skal bo midt i byen, så langt ute på bondelandet er ikke aktuellt :D

:wub: Det finnes i hvertfall 2. Men obs her snakker vi om snobbe butikker stort sett. Og det er ikke billig å handle i London i disse butikkene.

Du finner vel av de eldste og mest kjente i Pall Mall om jeg ikke tar feil.

men husk det er mulig å komme til svært mange områder med undergrunden, og rimelig er det også.

Her er to, men styr unna Farlows( kan være ok for en titt, men du skjønner hva jeg mener når du kommer hit. Dette er en butikk som er over 100år, og erketypisk engelsk.

Godt utvalg i "tweed". Har de fleste kjente merker på fiskeutstyrfronten, men usikker på karpe utstyr)

Grangers Fishing Tackle Ltd

46 Thurloe Street

South Kensington, London SW7 2LT

Phone: 0207 584 9666

Farlows Fishing & Angling Equipment (Shops & other Retail Outlets) based in the Pall Mall area of London

Tel: 020 74841000

Address: 5 Pall Mall, London, , SW1Y 5NP

View Farlows's profile

Eller se på denne linken og du finner stort sett mange shops i hele London område. Det er nok sikkert mulig å finne noen med gode tilbud utenfor de meste sentrale gatene.

http://www.londononline.co.uk/local/Sports_and_Recreation/Angling_and_Fishing/Fishing_and_Angling_Equipment/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste fiskesjappa jeg har vært innom i London, er Tottenham Angling Centre. Ligger rett (eller lå, da jeg ikke har vært der på snart 20 år) ved White Hart Lane (stedet som ThorE, Rune, Stein mfl valfarter til hver eneste gang de er på koksholmen :P ). De hadde ihvertfall bra med utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste fiskesjappa jeg har vært innom i London, er Tottenham Angling Centre. Ligger rett (eller lå, da jeg ikke har vært der på snart 20 år) ved White Hart Lane (stedet som ThorE, Rune, Stein mfl valfarter til hver eneste gang de er på koksholmen :P ). De hadde ihvertfall bra med utstyr.

Ta heller T-banen ned til Garrys of Wimbledon (tar ca 20 minutter, deretter 3-4 minutters gange fra stasjonen). De har vel omtrent alt hva øyet kan begjære av meiteutstyr generelt og karpestæsj spesielt. Og Wimbledon er jo som kjent et mye bedre område for fotball enn Tottenham...! :D Har forresten vært innom Tottenham Angling Centre. Utrivelig område, og elendig sjappe. Man kan jo rett og slett få allergiske reaksjoner av å dra dit..! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta heller T-banen ned til Garrys of Wimbledon (tar ca 20 minutter, deretter 3-4 minutters gange fra stasjonen). De har vel omtrent alt hva øyet kan begjære av meiteutstyr generelt og karpestæsj spesielt. Og Wimbledon er jo som kjent et mye bedre område for fotball enn Tottenham...! :D Har forresten vært innom Tottenham Angling Centre. Utrivelig område, og elendig sjappe. Man kan jo rett og slett få allergiske reaksjoner av å dra dit..! ;)

Gerrys er det Rune

Gerrys of Wimbledon

Tottenhamland er ikke noe man oppsøker frivillig her i gården heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.