Gå til innhold
Fiskersiden

Havfiskesele


Glenners
 Share

Recommended Posts

ville se om det var noen som hadde noe slikt ligganes på lur de kunne selge billig og sende som et brev slik at jeg får d ASAP og ikke om 2 uker som ALLE nettbutikker og posten bruker på å få ting opp til nord.

Så klar har jeg søkt på div nettbutikker, regnet med at de som ville respondere i denne ANNONGSEN ville komme med noe produktivt og ikke "tips" til nettbukker.

Har dere ikke regler for hva det er lov å skrive i forbrukerforumet hær?

Ser helt at alle "tips" sendes på PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville se om det var noen som hadde noe slikt ligganes på lur de kunne selge billig og sende som et brev slik at jeg får d ASAP og ikke om 2 uker som ALLE nettbutikker og posten bruker på å få ting opp til nord.

Så klar har jeg søkt på div nettbutikker, regnet med at de som ville respondere i denne ANNONGSEN ville komme med noe produktivt og ikke "tips" til nettbukker.

Har dere ikke regler for hva det er lov å skrive i forbrukerforumet hær?

Ser helt at alle "tips" sendes på PM

Hei sinnataggen, du kunne jo kanskje vente til mensperioden din er over før du svarer alle som prøver å hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hofteseler???

Det tærer på om man bruker skulder seler, bare se på hvor mye vondt ho har når ho løfter.

[

Det er ingen som tuller med deg Glennerswink.gif Det er bare at mange av oss har allerede utviklet noe man kaller for ironi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tippe at de "eldre"/ "storgutta" ikke gidde å legge ut greier til salg hær pga det blir mye tull å snakk i annongsene?

Dette er det eneste forumet jeg har vært borti kor det er null respekt før kjøp og salg tråer!!

Hi hi, glad jeg ikke er "hårsår" men du tar feil, kommer helt sikkert flere gode råd å tips etterhvert :wacko:

Vill skyte inn at selen du søker her er helt knall, uenig i at den er "gammeldags", det er det brukeren som bestemmer.

Smaken er som baken selvfølgelig, altså 2 delt.

Når trenger du den ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte grunner til at ting er "billig".

Har Normark selv, har også hatt Kinetc sin som spennene gikk i stykker på med en gang.

Ikke værdens beste spenner på Nordmark sin heller men som nevnt her i tråden kan de jo byttes ut med noe mere solid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.