Gå til innhold
Fiskersiden

Kjekt å HA !


Rino Ta
 Share

Recommended Posts

Ser du komenterer alle kjøp og salg annonser Glenners har du ikke noe bedre og finne på (rart du ikke blir moderert ) Skilta til rino er knall fine har ett selv . Ikke ofte jeg er innom fiskersiden (Grunnet sånne folk som skal provosere hele tiden )men når jeg ser noen må herpe kjøp og salg anonsene og ødlegger for anonsørene i tilleg blir jeg provosert .kjøp deg strikke tøy og gjør noe fornuftig .

Endret av link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket bruk er gassovnen for?

Den er for bruk inne i telt, prøvde den ute med masse minus. Og det ville den ikke. Kanskje hvis man har gassflaska i sekken til den skal brukes. Jeg hadde ovnen stående til det ble rim på den. Lakefiske kan være litt kaldt.....

Jeg byr 200kr for skiltet, vet ikke om det er et "skambud" ,da jeg ikke vet hvor mye arbeid det er med et slik skilt :D

Du har helt rett ! Det er et skambud. Det er mye arbeid. Jeg jobbet tidligere i et skiltfirma, da gikk slike skilt for ca 3500,-

pluss moms.

Nå er jeg uføretrygdet , så nå selger jeg for 1500,- . Skulle vi regnet timelønn, så hadde det vel blitt en 12 - 15 kr.

Så jeg gjør det fordi det er gøy. (+ en mulighet for å fornye fiskeutstyret litt. )

Leveringstid er ca. en mnd. skrifttype og farge på skilt og bokstaver etter ønske. Prisen gjelder inntil en meter

Kan også ta fiskeutstyr som betalingsmiddel, helt eller delvis. Kan bli enige .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.