Gå til innhold
Fiskersiden

chub bedchair selges


Iversen
 Share

Recommended Posts

Har en chub snooper bedchair jeg ikke bruker lenger. Hvis noen (nye?) karpefiskere eller andre trenger en enkel seng til en god pris, er det bare å ta kontakt. Jeg har brukt senga ca 40-50 netter. Kunne tenkt meg en pris på 400-500 kr. Ikke noen "state of the art" seng, men den funker greit.

Beskrivelse:

Built to the same standards as the Snooper Three Leg Bedchair, the Snooper Compact is designed for the angler who prefers short sessions or quick overnighters. As its name suggests it is compact, lightweight and ideal for the angler who likes to travel light and follow moving fish. Comfortable padded mattress and perimeter with integral pillow and removable wellie wipe.

Dimensions: Length 6ft 5ins Width 27ins

15542.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at den kan slås sammen så den ikke tar store plassen undr transport? Og at den ikke veier 10 kilo eller noe slikt?

I så fall er jeg interessert

Joda, den kan slås sammen. Og den veier ikke mye. Har fått et bud på 450 på PM!

Lar den ligge ute til kl 23.00 i kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den god å sove i? Så god at mann sover bort hele fisketuren? Mens nappvarslere uler, stenger blir dratt til vanns og tyver rundstjeler basecampen? Og måkene spiser opp både fôr og nistepakke? Vurderer å by over Brutus, men har jo tiden fram til 23 til å tenke på :)

:) Kanskje du skulle gå for ei spikermatte, Gabbe, slik at du ikkje går glipp av ein einaste liten bevegelse i stangtoppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den god å sove i? Så god at mann sover bort hele fisketuren? Mens nappvarslere uler, stenger blir dratt til vanns og tyver rundstjeler basecampen? Og måkene spiser opp både fôr og nistepakke? Vurderer å by over Brutus, men har jo tiden fram til 23 til å tenke på :)

Joda, du skal nok klare å sovne i den Gabbe :D Jeg kjøpte ny og ekstra bred seng til Frankriketuren min i vår (16 dager). Men til kortere økter er den fin, og tar ikke så mye plass. Når det er sagt har jeg bl.a. brukt den 7 dager i Frankrike og 7 dager i Belgia i fjor, og jeg fikk både sove godt og, JA, jeg våkna når alarmen hylte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den god å sove i? Så god at mann sover bort hele fisketuren? Mens nappvarslere uler, stenger blir dratt til vanns og tyver rundstjeler basecampen? Og måkene spiser opp både fôr og nistepakke? Vurderer å by over Brutus, men har jo tiden fram til 23 til å tenke på :)

Det finnes ikke bedre , sover nesten bort alt, har en selv og sover meget godt i den, :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.