Gå til innhold
Fiskersiden

stangholder/stangorgen til båt


Glenners
 Share

Recommended Posts

Har leita etter stangholdera for innvelling men finner bare de fra biltema og de har jo ikke lokk på heller.

rustfrie før før montering på rekverk med gummilist på toppen har jeg heller ikke sett noen plasser.

hadde vær topp hvis folk kunne legge ut linker til de tingene de har kommet over!??

norske butiker!

Ebay er jo stappet av slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke kjøpe fra eBay?

Fikk kjøpt et par helt greie stangholdere i med propp for innfelling i 304 rustfritt på båtmessa for et par år siden, men det var av en liten forhandler som jeg ikke husker navnet på. Da jeg skulle kjøpe stangholdere i rustfritt for rekkemontasje fant jeg ikke noe bra her hjemme så jeg handlet fra USA, dårlig utvalg i stangholdere her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rustfrie før før montering på rekverk med gummilist på toppen har jeg heller ikke sett noen plasser.

hadde vær topp hvis folk kunne legge ut linker til de tingene de har kommet over!??

www.marinor.no fører slike

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

s502102.jpg

bare å søke på S502102 inne på nettbutikken så kommer de opp.

Takker for hjelpa.

Får ny båt på lørdag og da håper jæ på at jeg kan ha 2 slike akter på båten.

Fant disse http://www.komplettfritid.no/product.php?mpg=1656994197&spg=2050180621&ps=18098

Endret av Glenners
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Sikkert mange som har dette, men så at Aktiv Marin på lillestrøm har flere varianter, Helt syrefaste for nedfelling, syrefast topp med kompositt bunn, syrefast for montasje på pulpit, en for skott og med montasjeplate. Den som det har vært noen bilder av koster 189.- den samme med kompositt underdel ligger på 119.-. Den jeg så på til meg selv for pulpit ligger på 499.- med feste.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.