Gå til innhold
Fiskersiden

Skogseidtur med Falklind


cb
 Share

Recommended Posts

Etter en anstrengende turne var det befriende å dra en tur på Skogseid med Martin Falklind (redaktør i svenske Fiskejournalen)

Målet var ny pers på han og dama hans Maria. Burde være overkommelig, da han hadde på 1,2 fra Kola og hun på 300 gram. Jeg og Grutle dukket opp mandag ettermiddag, og kunne konstatere at fisket sugde hardt. Elendig er ordet. Dagen etter traff vi Falklind og Maria ute på vannet, og vi la oss fem meter unna deres båt for å vise hvordan vi fisket. Etter to minutters demo mistet Grutle en bra fisk, og to minutter senere nappet det hos meg. Kroket og kjørte en fisk på 4450. Noen minutter senere nappet det igjen, og jeg fikk en fisk jeg ikke fikk veid da vekta var i den andre båten, men rundt 3,5. Etter dette overlot vi arenaen til svenskene, men de sleit verre. Noen karer i en annen båt totalblanka (gutta brukte vanlige stenger) men i siste sekund ringte telefonen og en blid Falklind kunne meddele at målet var nådd. Han perset med 3,2 og Maria perset med 2,9. Moro for svenskene. Fikk ellers samtlige DVDer han har gjort samt boka Tundraens ørret, som anbefales på det sterkeste. Da stikker jeg på Inferno og sjekker ut Tsjuder og Dissection!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.