Gå til innhold
Fiskersiden

Med Crickschtock Gj til Skarnsundet


Chironomus
 Share

Recommended Posts

Fiskekakeoppskifta har eg funne i ei gamal kokebok, "Mattradisjonar på Sunnmøre" (eller var det "Møre og Romsdal"?). Grovt fortalt mel eg fisken tre gonger i kverna utan tilsettingsstoff, så to gonger med salt og potetmjøl og til slutt ein gong med smelta margarin (seks gonger totalt). Så går deigen i kjøkkenmaskina med eltekrok og greier. Der går den fyrst eit kvarter, og så startar speinga. Det går uhyggelig lang tid, for mjølka må blandast godt inn. Ein tommelfingerregel er ei spiseskei om gangen! Mot slutten tilset eg litt muskat. Smaken blir automatisk god ved å følge oppskrifta. Men konsistensen (som eg meiner er sentral i fiskekakebaking) blir bestemt mot slutten. Her må ein berre prøve seg fram. Er det for lite mjølk i, blir kakene til sprettballar. Er det for mykje blir dei litt vasne. Dette er altså ikkje ei oppskrift å bruke når du er skikkelig svolten. Mi erfaring er at to kilo filet er maksimal storleik på deigen, og at kjøkkenmaskin er eit must.

Såvidt eg hugsar er blandingsforholdet slik:

1 kg filet (hyse er best, men brosme og kviting funkar også knall. Mange andre artar funkar sikkert også, men det har eg ikkje prøvd)

50 g salt

50 g potetmjøl

75 g margarin

1 krm muskat

8 dl mjølk

(eg skal sjekke opp når eg kjem heim)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.