Gå til innhold
Fiskersiden

Bymesterskap i isfiske Lørdag 13-02-2010


Kay-Arne Olsen
 Share

Recommended Posts

Kanskje greit å spesifisere hvilken Hestsjø det er snakk om, i og med at det finnes et par rundt Trondheim.

[/quo

Det er Hestsjøen ved RINGVÅL.

http://www.gulesider.no/kart/;jsessionid=fCqV_B1xs37-mSWa0A#lat%3D7026207.30851%26lon%3D563169.33797%26zoom%3D13%26layers%3DB0000%26id%3Da_10000539190%26offset%3D0%26tab%3Daddress

Det vil bli borret mange hull, og det er mange som vil ha med egene borr, så tror ikke det skal bli noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer sikkert innom på returen fra Byneset, med bilen full av svæææære torsker :) Synd det ikke er torsk på Hestsjøen, så skulle me juksa det til lite, som Ingrid Espelid Hovig sier :D

Skitt fiske !

Endret av sølvreven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om kommunen aldri har påvist gjedde i Hestsjøen. så har jeg funnet en dau 5 kilos ved vatnet på 90-tallet. Med andre ord,, den kan være der...mener jeg spottet en gjeddeyngel under bading der også, men er ikke helt sikker. .Hvis man ligger dårlig an og det nærmer seg slutten på konkurransen, så går det an å gutse med en diger balanse langs sivkantene ........

Veg, du må ha med deg mormyshka. Det kan være en killer oppå der . Spesielt hvis du går utenfor osen til innløpsbekken til vatnet, den som kommer fra marka. Her er det fin dybde, steinbunn og konstant tilførsel av mat fra bekken til tusenbrødrene i vatnet.....Har mindre trua på utløpsosen; der er det omtrent bare mudderbunn og siv.

Tvitvi, og rapport fra konkurransen ønskes....

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer sikkert innom på returen fra Byneset, med bilen full av svæææære torsker :wub: Synd det ikke er torsk på Hestsjøen, så skulle me juksa det til lite, som Ingrid Espelid Hovig sier :D

Skitt fiske !

Det er jo vanskelig å se forskjell på SJØørret og ørret da :)

(håper jeg ikke satt griller i hue på deg no) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om kommunen aldri har påvist gjedde i Hestsjøen. så har jeg funnet en dau 5 kilos ved vatnet på 90-tallet. Med andre ord,, den kan være der...mener jeg spottet en gjeddeyngel under bading der også, men er ikke helt sikker. .Hvis man ligger dårlig an og det nærmer seg slutten på konkurransen, så går det an å gutse med en diger balanse langs sivkantene ........

Veg, du må ha med deg mormyshka. Det kan være en killer oppå der . Spesielt hvis du går utenfor osen til innløpsbekken til vatnet, den som kommer fra marka. Her er det fin dybde, steinbunn og konstant tilførsel av mat fra bekken til tusenbrødrene i vatnet.....Har mindre trua på utløpsosen; der er det omtrent bare mudderbunn og siv.

Tvitvi, og rapport fra konkurransen ønskes....

.

Will do. Mekka mysk indikator på stikka mi nå med en strips :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg hjemme igjen ja :) Ble tatt masse fisk i dag, men for meg ville det bare ikke :( satt borte i osen med myskaen min og så hvorda fisk ble dratt opp som bare det rundt meg.

Hadde på 4 stk som kjentes greie ut, men det ble bare 3 sekunder med stanga i helspenn før det ble slakt og jeg bannet litt for meg selv :angry2:

Men da må jeg bare gratulere alle de som fikk fisk :hailfs:

Og tofa/tjff må jo ha credit for et skikkelig bra opplegg ;)

Endret av veg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg hjemme igjen ja :) Ble tatt masse fisk i dag, men for meg ville det bare ikke :( satt borte i osen med myskaen min og så hvorda fisk ble dratt opp som bare det rundt meg.

Hadde på 4 stk som kjentes greie ut, men det ble bare 3 sekunder med stanga i helspenn før det ble slakt og jeg bannet litt for meg selv :angry2:

Men da må jeg bare gratulere alle de som fikk fisk :hailfs:

Og tofa/tjff må jo ha credit for et skikkelig bra opplegg ;)

Kan "trøste" deg med at vi var 3 hele laksefiskere ute på Byneset idag, og vi fikk ikke engang så mye som et torskenapp engang. På de 2-3 timene vi var der :P

Men det var mildegrader, og vi fikk frisk luft. Så ka har det å si ;) Det artige med fiske er å ikke få fisk hver gang ;) (Jo mere man blanker, jo artigere er det når det først klaffer)

Endret av sølvreven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.