Gå til innhold
Fiskersiden

bilde på profil?


roger123
 Share

Recommended Posts

Mye knoting da jeg fikk bildet mitt som avatar av en eller annen grunn. Ikke for at det gjorde noe, men da er det kanskje greit at det er i riktig oppløsning.

Høyde og bredde hadde byttet plass.

Den gamle avataren funket ikke i det hele tatt. Bilde som var i feil oppløsning spratt frem hver gang.

Ny avatar funket med en gang. Så får vi se hvor lenge det varer da. :(

Endret av Potemkin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye knoting da jeg fikk bildet mitt som avatar av en eller annen grunn. Ikke for at det gjorde noe, men da er det kanskje greit at det er i riktig oppløsning.

Høyde og bredde hadde byttet plass.

Den gamle avataren funket ikke i det hele tatt. Bilde som var i feil oppløsning spratt frem hver gang.

Ny avatar funket med en gang. Så får vi se hvor lenge det varer da. :)

hehe. skal ikke være greit! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Tungvint og tungvint..... Ska l vi kunne komme med nye løsninger, bedre funksjonalitet osv til forumet og hovedsidene må vi følge utviklingen. Dette betyr at vi må sette strek et eller annnet sted i forhold til å programmere for steinalderversjonene av Internett Explorer. Akkurat nuh går streken omtrent etter IE6. Dersom du ikke har nyeste versjon bør den fåes tak i f.eks her: http://www.microsoft.com/windows/internet-explorer/ For de som har dette problemet OG har en av de nye nettleserne: Øverst ved adresselinjen (altså der du skriver in f.eks www.fiskersiden.no/forum er det en kompatibilitetsknapp (som ser ut som et ark revet i to) - dersom denne er slått på vil du ikke kunne se forumet slik det er tiltenkt for nye nettlesere - det er godt mulig problemet forsvinner dersom du gir denne knapen ett trykk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remy skal ha testet sidene på både ny ugave av Firefox og Opera uten at det gir noen kluss der oppe. Men for hurtigløsning på prbolemet med å komme inn på profil kan du benytte denne linken: https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?app=core&module=usercp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiper ut fra beskrivelsen at problemet ser omtrent slik ut (se vedlegg). Det er nemlig akurat slik det ser ut her dersom jeg slår på kompatibilitetsvisning for gamle nettlesere

"[#10171] You do not have permission to view this attachment. "

Morsomt.

On topic: er det ikke mening vi skal kunne bruke png-bilder i profilen? Jeg prøvde å laste opp et png-bilde, fikk til svar at det var for stort, konverterte til jpg og da gikk det bra. Fungerer resizing bare på jpg (og evt. gif) eller er det andre grunner til at bildet ikke ble godtatt?

Mulig "for stort" refererte til størrelse i kb og ikke i piksler, men med en størrelse på "voldsomme" 218 kb virker ikke det rimelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.