Gå til innhold
Fiskersiden

24 timers supertilbud på saltvannshekler kun 14 kr pr stk rimelig frakt ved kredittkortbetaling


www.fisketid.no
 Share

Recommended Posts

Gode tilbud!

OK til makrell, men ellers blir taklene for veike til "skikkelig" fisk synes jeg.

Prisen er jo ikke ille, de er jo dyrere på europris, spareland osv å har sikkert bedre kvalitet uten at jeg skal utale meg om det.

Peronelig bruker jeg sånne typer takler kun til makrell fiske å er enig i at de tåler lite.

Veldig morro å kaste fra land å få hekla full da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei veiledende priser står på hvert enkelt produkt i butikken. Hvis ting er på tilbud er dette markert med rød pris og da ser du veil pris med strek over seg.

Da det gjelder heklene fra fisketid som er beregnet for makrell, mindre sei og torsk er dette hekler av god kvalitet, men og kjøre full hekle med flere større fisker som veier noen kilo er ikke og anbefale. Gummimakkhekla, torsk og sei hekle medium og stor tåler en trøkk. Disse gummimakkheklene, noen med blanke rykk har kraftige kroker og tykk sene og her kan det kjøres flere stor fisk samtidig.

mvh fisketid.no

Endret av www.fisketid.no
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.