Gå til innhold
Fiskersiden

Svinger til Eagle 320


mavi
 Share

Recommended Posts

Jeg har som nevt i tråd beskrivelsen problemer med at kontaktene på svingeren som festes i ekkoloddet irrer i stykker og jeg må derfor kjøpe ny svinger etter 1-2 år

Noen som vet om det finnes noe produkt for å plugge kontakten når den ikke er i bruk?

Båten brukes nesten hele året så det å ta med seg svingeren hver gang blir upraktisk.

Svingeren jeg bruker er av denne typen.

Noen som vet hvor denne kan skaffes billigst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lar du den ligge ute i vær og vind? Hva med å evt montere en brusflase opp-ned og tre den opp i den. Evt lage en annen løsning slik at fuktighet og saltsprøyt ikke kommer til.

PS: Har samme transducer, som også "lagres" i båten til enhver tid. Men da under en kalesje, slik at den noenlunde tørr. Har aldri smurt på noe middel, og har aldri merket noe irring heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkoloddet er montert i en helt åpen båt så den er eksponert for vær og vind. Har forsøkt å legge den inn i en snusboks når jeg ikke har brukt båten, men måtte lage en åpning i den for å få inn ledningen så mistenker at det allikevel komme fukt inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.