Gå til innhold
Fiskersiden

Dusa 22 juni 2004 , ny pers!


TrophyHunter
 Share

Recommended Posts

Hey Hey...

Som jeg og Pmg snakket om i "agnfiske etter sandflyndre" posten her, tok vi en tur ut på dusa i natt (2230-0200), og det ble en kjempetur!!!

Vi duppfisket med sild og brisling, og fikk 9 sandflyndrer, 7 torsk , 5 horngjel , 1 hvitting og 1 SØ [ :D ]

kjempeartig...

Og det var da jeg satt ny pers på SØ, 2kg (2000g) blank veide den [ :D ][ :D ]

Pmg har tatt bilde,og det kommer på denne posten når han får lagt det inn [ :D ]

Med andre ord: Wohoo [ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

Eller full magesekk? Flyndrene kan få en bisarr ølmage når de er stappmette, har fått slike selv. Ser ut som om noen har tvangsfora de med bordtennis-baller.

LOL, ja, det kunne se sånn ut også,hehe... ca.på størrelsen til en golfball...

Mats : Aye m8y [8D] "sol-båt.pils og fiske når du kommer hjem" [^]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Flemms

Grattis!! Pen sjøørret fra Dusa dette! Om du fisker med flue prøv det også på kveld/natta, kan være bra rundt dusa!

TropyHunter, minns jeg leste et sted at du har dykka rundt Dusa, så du noe rødspette da? I tilfelle var det no størrelse på dem?

Flemms

stemmer det Flemms [ :) ], jeg har dykket rundt dusa for noen år siden, og jeg så "store" flyndrer på bunnen, på ca 3-4 meters dyp. Kan ikke si sikkert hva slags arter av flyndre jeg så på det tidpunktet, for kunnskapen om flyndre var heller laber på den tiden,hehe.. Men jeg så iallefall sandflyndrer som var store, skrubbe også, men rødspetter tør jeg ikke si for sikkert... Dette var på vestkanten av dusa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.